Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Hulp uitkiezen fiets

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16216
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 21 jul 2015 22:57

Het staat natuurlijk vrij om in te haken als het interessant wordt. Aangezien dit topic niet erg denderend van start ging en al op sterven na dood was maar jij hebt besloten er het het zoveelste "grote Spaceship vindt dit een k*tforum topic" van te maken maak jij het voor mij aantrekkelijk om te reageren.
Campagnolo Ultra Dork

Rvddijk
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 23 jul 2013 16:39

Rvddijk 22 jul 2015 10:03

Ernie C. schreef:Het staat natuurlijk vrij om in te haken als het interessant wordt. Aangezien dit topic niet erg denderend van start ging en al op sterven na dood was maar jij hebt besloten er het het zoveelste "grote Spaceship vindt dit een k*tforum topic" van te maken maak jij het voor mij aantrekkelijk om te reageren.
+1
Trek Domane 4.3 Disc 2015

Gebruikersavatar
Spaceship
Forum-lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 jan 2015 11:52

Gebruikersavatar Spaceship 22 jul 2015 11:11

Ernie C. schreef:Het staat natuurlijk vrij om in te haken als het interessant wordt. Aangezien dit topic niet erg denderend van start ging en al op sterven na dood was maar jij hebt besloten er het het zoveelste "grote Spaceship vindt dit een k*tforum topic" van te maken maak jij het voor mij aantrekkelijk om te reageren.
De grote spaceship
maakt dit een k*tforum topic
Weet je je probeert hier mij met deze termen op een bepaalde manier af te schilderen en mensen tegen me op te zetten en zo medestanders te verzamelen. Je tracht de relevantie en het werkelijke onderwerp te verschuiven. Hou de discussie gewoon zuiver.
Je probeert jezelf nu op een mooie manier eruit te praten met wat omzeilende woorden.
Je staat een andere kant op te praten in trachten je gelijk te krijgen. Hou je gewoon bij de feiten en verzin geen verhaal over mijn intentie. Ik legde die intentie toch duidelijk uit.

Op pagina 1 van dit topic zitten een aantal mensen denigrerend te doen. DAAROP heb ik gereageerd. Men begrijpt hier niet echt wat oorzaak en gevolg is. Dat dit topic zo verscheen en eigenlijk niet gewenst is maken de ANDEREN op pagina 1 duidelijk. DIT is de kern van het verhaal. Maar dat ontgaat Ernie eventjes.

Ik schreef hier niet in dit topic om dit forum te bashen. Ik vind hier in beginsel gemurmel over de startpost en legde uit dat het een kwestie is van oorzaak en gevolg. Men mist kennelijk het inzicht en ik tracht inzicht te geven in de werkelijke structuur die daaraan ten grondslag ligt. Maar hier kan men niet tegen welbedoelde feedback want als je iets schrijft wordt het snel negatief opgepakt en heb je het weer gedaan.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8345
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 22 jul 2015 11:34

@Spaceship Ik heb het ergens anders ook al gevraagd, maar een reactie is me niet opgevallen. Waarom maak je het allemaal zelf niet beter. Begin vast met het opzetten van een nieuwe, goede FAQ over dubbel en triple.
Je kunt wel erg verongelijkt doen, maar je hebt anderen ook als niksweters neergezet.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16216
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 22 jul 2015 12:04

Ik hoef helemaal niemand mee te krijgen. Het valt mij alleen op dat er een aantal topics waar jij aan deelneemt compleet uit de bocht vliegen. Zou dat aan mij liggen?

Dat ik het klagen over de startpost ook niet nodig vind heb ik op de vorige pagina al geschreven.

Ik geloof zeker in jouw goede intenties, je draagt genoeg positief bij aan het forum. Het is alleen de toon die de muziek maakt en ik denk dat veel mensen zich een beetje ergeren aan jou wat betweterige toon. Verder heeft (zoals ik eerder al aangaf) het weinig zin om te klagen over de structuur van het forum. dat zal echt geen verandering gaan brengen. Er zullen echt een paar vrijwilligers moeten opstaan om de startposts van de FAQ's te herschrijven en up to date te houden om dit te veranderen en als je het zelf niet doet moet je er maar mee leren leven. Maar dat geldt natuurlijk ook voor degenen die klagen over matige startposts en een wildgroei van "welke fiets moet ik kopen voor 1000 euro" topics!
De moderators houden er hier (gelukkig) ook niet van om de regie strak in handen te houden, daar kleven voordelen maar ook nadelen aan.

Kortom je feedback is welkom maar probeer het wat positiever te brengen!
Verder wil ik er in dit topic geen woorden meer aan vuil maken (zou b.v. hier kunnen:http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=28&t=73624 en zal ik mijn best doen om ook de feedback die jij van mij krijgt wat positiever te laten overkomen.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5891
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 22 jul 2015 13:18

Spaceship schreef:....
De grote spaceship
maakt dit een k*tforum topic
Weet je je probeert hier mij met deze termen op een bepaalde manier af te schilderen en mensen tegen me op te zetten en zo medestanders te verzamelen. ....
Nee hoor, dat doe je echt helemaal zelf. Als je in 'elk' topic shit over je geen krijgt, doe je waarschijnlijk zelf iets fout.
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
Spaceship
Forum-lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 jan 2015 11:52

Gebruikersavatar Spaceship 22 jul 2015 13:25

Jans schreef:@Spaceship Ik heb het ergens anders ook al gevraagd, maar een reactie is me niet opgevallen. Waarom maak je het allemaal zelf niet beter. Begin vast met het opzetten van een nieuwe, goede FAQ over dubbel en triple.
Je kunt wel erg verongelijkt doen, maar je hebt anderen ook als niksweters neergezet.

Waarom verwacht je van mij dat ik veel energie ga steken in een systeem wat in de core "rot" is? Dat is geen goede benadering. Ik spreek hier uit ervaring want ik heb zo'n proces al eens eerder meegemaakt. Eerst moet je zorgen voor een gezonde basis en dan pas de rest. Anders werkt het niet. Ik heb overigens wel degelijk geschreven dat nieuwe stickies in notime weer vervuild zullen zijn en hetzelfde zullen zijn als nu.

Gebruikersavatar
Spaceship
Forum-lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 jan 2015 11:52

Gebruikersavatar Spaceship 22 jul 2015 13:52

rob74 schreef:
Spaceship schreef:....
De grote spaceship
maakt dit een k*tforum topic
Weet je je probeert hier mij met deze termen op een bepaalde manier af te schilderen en mensen tegen me op te zetten en zo medestanders te verzamelen. ....
Nee hoor, dat doe je echt helemaal zelf. Als je in 'elk' topic shit over je geen krijgt, doe je waarschijnlijk zelf iets fout.
Je interpretatie klopt geheel niet. Weet je wat werkelijk de oorzaak is dat ik shit over me heen krijg?
Ik ben iemand die iets te vertellen heeft. Mensen die iets te vertellen hebben krijgen vaak tegenwerking. Onbegrip van mijn ideeën geeft een bepaalde respons.Veel mensen hier richten zich niet op de werkelijke inhoud maar richten zich voornamelijk op dingen die niet relevant zijn. Ze vallen over bewoordingen die ze niet begrijpen of misinterpreteren. Doordat ze niet begrijpen voelen ze zich de mindere en de reactie die daarop volgt is verzet tegen mijn persoon en mijn ideeën. De ideeën worden onbelangrijk gemaakt en verzet tegen persoon staat centraal. Tevens kunnen de meesten hier de discussie in dit topic niet loskoppelen van andere discussies. Ook zo wordt de focus steeds verlegd. Dit toont onvermogen om discussies zuiver te houden. Mensen maken zelf deze keuze. Maak mij niet verantwoordelijk voor dit soort gedrag.

Dit is dan tevens een goed einde om de discussie hier te stoppen.
Laatst gewijzigd door Spaceship op 22 jul 2015 14:00, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
FaustoCoppi
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 mei 2015 22:03

Gebruikersavatar FaustoCoppi 22 jul 2015 13:55

Spaceship, waarom verlaat je dit slecht georganiseerde forum niet gewoon? Dan hoef jij je niet meer te ergeren en zijn wij van jou getrol af. Win-win situatie.

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3107
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 22 jul 2015 14:06

Spaceship schreef:
Jans schreef:@Spaceship Ik heb het ergens anders ook al gevraagd, maar een reactie is me niet opgevallen. Waarom maak je het allemaal zelf niet beter. Begin vast met het opzetten van een nieuwe, goede FAQ over dubbel en triple.
Je kunt wel erg verongelijkt doen, maar je hebt anderen ook als niksweters neergezet.

Waarom verwacht je van mij dat ik veel energie ga steken in een systeem wat in de core "rot" is? Dat is geen goede benadering. Ik spreek hier uit ervaring want ik heb zo'n proces al eens eerder meegemaakt. Eerst moet je zorgen voor een gezonde basis en dan pas de rest. Anders werkt het niet. Ik heb overigens wel degelijk geschreven dat nieuwe stickies in notime weer vervuild zullen zijn en hetzelfde zullen zijn als nu.
Je verwacht blijkbaar wel dat anderen er veel energie in gaan steken. Anderen zijn echter al tot dezelfde conclusie gekomen. Daarmee is het wel duidelijk dat alles blijft zoals het is.
Een forum is gewoon geen goed platform om informatie overzichtelijk weer te geven. Je kunt eventueel met slotjes werken om geen topic vervuiling te krijgen. Vaak krijg je echter bij een software update of verhuizing dat linkjes niet meer werken of dat er per ongeluk informatie verdwijnt. Beter is om een website op te zetten met alle informatie. De vraag is echter hoeverre dat helpt of je moet elke keer weer naar de website verwijzen als er weer eenzelfde vraag wordt gesteld.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8345
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 22 jul 2015 14:09

Spaceship schreef: Ik ben iemand die iets te vertellen heeft.....
Ze vallen over bewoordingen die ze niet begrijpen of misinterpreteren. Doordat ze niet begrijpen voelen ze zich de mindere en de reactie die daarop volgt is verzet tegen mijn persoon en mijn ideeën. De ideeën worden onbelangrijk gemaakt en verzet tegen persoon staat centraal. Tevens kunnen de meesten hier de discussie in dit topic niet loskoppelen van andere discussies. Ook zo wordt de focus steeds verlegd. Dit toont onvermogen om discussies zuiver te houden. Mensen maken zelf deze keuze. Maak mij niet verantwoordelijk voor dit soort gedrag.

Dit is dan tevens een goed einde om de discussie hier te stoppen.
Dat laatste is misschien wel een goed idee. Lees zelf nog eens terug wat je schrijft. Het is vooral "die ander" die er helemaal niks van begrijpt. De "anderen" zijn dom, begrijpen je niet, enz....
Je mag op dit forum best een andere mening hebben, maar laat de ander in zijn waarde. De laatste lukt je niet echt, terwijl je zelf wel verlangt dat anderen accepteren dat je reageert zoals je reageert.

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 22 jul 2015 18:00

Zullen we Brian aan een goeie fiets helpen? Brian kom d'r maar in.

Plaats reactie