Golden Greg en zijn gouden BMC
Geen spelen in 2020 betekend een jaar langer...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Ik zou graag wat sportiever van de fiets gebruik willen maken, zodat ik na een betere conditie meer kilometers kan gaan vreten.jer81 schreef:20-30 kilometer is natuurlijk niet veel. Voor wat jij wil gaan doen kan je zo te zien prima een hybride fiets aanschaffen. Dan heb je ook het gemak van een bagagedrager en spatborden.
Even heel realistisch; onderuit ga je zowiezo toch een keertje.snellegazelle schreef:Ik maak me zorgen over de dunne bandjes... Als ik de bredere banden erop zet (=28mm?), kan ik dan tijdens de herfst (bladeren op de weg en regen) gewoon door blijven fietsen? De kou deert me niet en een nat pak al helemaal niet, maar ik ben (onterecht?) bang om onderuit te gaan.
Maar je hoeft niet een fiets te kopen waar de spatborden al in de showroom op zitten. Of specifiek voor dit argument afzien van een racer. Want er zijn prima spatbordjes voor racers (en voor alle andere type fietsen), die je ook nog eens makkelijk kan bevestigen.Dionysos schreef:Dunne bandjes hebben -bij gelijke druk- net zoveel grip als bredere banden. Mijns inziens zijn spatborden voor woon-werkverkeer belangrijker dan de bandbreedte. Het fietst niet zo prettig met een waterstraal op je schoenen en onderrug gericht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers