Voorbeschouwing WK veldrijden 2021 in Oostende
Het mooiste uurtje van de winter breekt weer...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Een Sensa Romagna 105 van 2012 heb je voor:ever schreef:De adviesprijs voor de Sensa Romagna Special met 105 is 999 euro, dat wordt dan waarschijnlijk te duur.
M'n moeder is ongeveer even lang (1 of 2 cm korter, naar verhouding korte benen) en rijdt sinds dit jaar op de kleinste Synapse. Dat past uitstekend en ze is er erg blij mee.Juliska schreef:Ik ben dan wel een stuk kleiner als jullie, 158 namelijk en ik rij dus op een Stevens Impala 2011.
Frame maatje 44 cm.
Ben nu op zoek naar een full carbon fiets en ik kan je zeggen daar zijn er niet veel van.
Heb nu een optie op de Cannondale synapse carbon 44 cm 2013 model.
Helaas wordt die pas eind Okt 2012 geleverd, dus dan kan ik pas echt zien of het is wat ik wil.
De foto,s zijn veel belovend.
Stevens maakt helaas geen dames carbon fietsen meer in 2013.
Welke merken maken nog meer van die kleine carbon frame,s???
Custom build Italiaans, Ciocc, Viner, Alan. Het zal wel wat duurder worden maar zeker zo mooi. Alan heeft trouwens ook een vrij klein frame met de Race Max in XS:Juliska schreef:Ik ben dan wel een stuk kleiner als jullie, 158 namelijk en ik rij dus op een Stevens Impala 2011.
Frame maatje 44 cm.
Ben nu op zoek naar een full carbon fiets en ik kan je zeggen daar zijn er niet veel van.
Helaas wordt die pas eind Okt 2012 geleverd, dus dan kan ik pas echt zien of het is wat ik wil.
Een Alan kun je sowieso in bijna ieder gewenst bestaand kleurenschema krijgen. TopfietsjesErnie C. schreef:Custom build Italiaans, Ciocc, Viner, Alan. Het zal wel wat duurder worden maar zeker zo mooi. Alan heeft trouwens ook een vrij klein frame met de Race Max in XS:Juliska schreef:Ik ben dan wel een stuk kleiner als jullie, 158 namelijk en ik rij dus op een Stevens Impala 2011.
Frame maatje 44 cm.
Het roze overigens is niet omdat het een damesmodel is maar een speciale Giro editie
Gebruikers op dit forum: MarkVeenstra