Ervaring webshops
Na 1.5 jaar een probleem met de fietscomputer. mail naar Futurumshop. Stuur hem maar op zeggen ze (Gratis retourzending). Stuur hem dus maar op. Na aflevering aldaar nog dezelfde dag een mail dat ze een nieuwe opsturen. Prima service!
Donderdag een bestelling bij mantel gedaan.
Kreeg een SiS-bidon gratis bij SiS Go Electrolyte Tropical Fruit. Gelijk eentje extra besteld voor 3.95 euro, zodat ik meteen 2 dezelfde bidons heb.
Gisteren bestelling binnengekregen, maar helaas maar een bidon bij de bestelling. Een mail gestuurd naar mantel, maar kreeg een automatische mail dat door de drukte de wachttijd langer is dan normaal.
Maar wat ik me afvraag, hoe kun bewijzen dat er in dit geval maar een bidon in zat? Nu gaat het over 3.95 euro, maar wat als je bijvoorbeeld 2 broeken besteld en er maar 1 geleverd wordt?
Ga er vanuit dat het opgelost gaat worden, en zo niet dan nog geen man overboord gaat over 3.95 euro.
Kreeg een SiS-bidon gratis bij SiS Go Electrolyte Tropical Fruit. Gelijk eentje extra besteld voor 3.95 euro, zodat ik meteen 2 dezelfde bidons heb.
Gisteren bestelling binnengekregen, maar helaas maar een bidon bij de bestelling. Een mail gestuurd naar mantel, maar kreeg een automatische mail dat door de drukte de wachttijd langer is dan normaal.
Maar wat ik me afvraag, hoe kun bewijzen dat er in dit geval maar een bidon in zat? Nu gaat het over 3.95 euro, maar wat als je bijvoorbeeld 2 broeken besteld en er maar 1 geleverd wordt?
Ga er vanuit dat het opgelost gaat worden, en zo niet dan nog geen man overboord gaat over 3.95 euro.
Maar wat ik me afvraag, hoe kun bewijzen dat er in dit geval maar een bidon in zat?Remco87 schreef: ↑07 jul 2018 16:30 Donderdag een bestelling bij mantel gedaan.
Kreeg een SiS-bidon gratis bij SiS Go Electrolyte Tropical Fruit. Gelijk eentje extra besteld voor 3.95 euro, zodat ik meteen 2 dezelfde bidons heb.
Gisteren bestelling binnengekregen, maar helaas maar een bidon bij de bestelling. Een mail gestuurd naar mantel, maar kreeg een automatische mail dat door de drukte de wachttijd langer is dan normaal.
Maar wat ik me afvraag, hoe kun bewijzen dat er in dit geval maar een bidon in zat? Nu gaat het over 3.95 euro, maar wat als je bijvoorbeeld 2 broeken besteld en er maar 1 geleverd wordt?
Ga er vanuit dat het opgelost gaat worden, en zo niet dan nog geen man overboord gaat over 3.95 euro.
Niet moeilijk, gewoon op een filmpje opnemen als je de doos open maakt.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Dat lijkt me ook, en indien niet geen probleem. Maar ik vroeg me alleen af hoe je zoiets kan bewijzen.
In de tussentijd nog steeds geen reactie ontvangen van Mantel. Mail gestuurd afgelopen vrijdag 6.7.2018,
Bike Discount reageert nu op mijn tweede mail(25 juni j.l) ....dat ik het kapotte vdo computertje terug kan sturen(kosteloos) dan moet ik rekening houden met nog eens 2 tot 3 weken op reaktie. Mijn eerste mail was van begin juni! (zonder reaktie). Kortom het duurt een "eeuwigheid". Nu heb ik wel een reserve computertje maar je zit zo ruim 2 maand zonder fietscomputer, als je geen oude meer hebt.
Maar ja mijn eerste racefiets (rond 1983)had ook geen computertje. Je had van die kilometertellers, die je aan het wielas vast moest maken.(Maar die had ik niet.)Lijkt wel pre historie .Je gokte dan gewoon de snelheid wat en de afstand.
Maar ja mijn eerste racefiets (rond 1983)had ook geen computertje. Je had van die kilometertellers, die je aan het wielas vast moest maken.(Maar die had ik niet.)Lijkt wel pre historie .Je gokte dan gewoon de snelheid wat en de afstand.
Bikester ervaring
Aankoop en levering fietstassen: perfect
Retour zenden product (past niet): perfect
Geld ontvangen: matig
Klantenservice: treurig
Keurig een melding gekregen dat mijn retour artikel ontvangen was (23-6).
Na een poos toch een mail gestuurd met de vraag waar het geld blijft. Krijg ik een voorgekauwde tekst, gestuurd door een Deen, met de mededeling dat het geld was overgemaakt en dat ik contact moest opnemen met Amazon omdat zij de betaling hadden afgehandeld. Huh??
Mail teruggestuurd met de vraag waar hij het over heeft, in Nederland betalen we met iDeal. Krijg ik binnen het uur reactie terug, ja sorry verkeerd gekeken. Krijg ik exact hetzelfde voorgekauwde tekst waar Amazon vervangen was door iDeal. Of ik contact wou opnemen met iDeal om te kijken waar het geld bleef?
iDeal is geen Paypal of Amazon wat als tussenpersoon fungeert naar mijn weten.
Afijn, dan bel ik even met het 010 nummer van de klantenservice. "Hotline niet bereikbaar wegens een technische grondslag". Na drie dagen dit aangehoord te hebben, weer een nieuwe mail gewaagd.
Nog geen reactie maar intussen heb ik het geld wel weer teruggestort gekregen.
Als je geen aftersales service nodig hebt, is dit een prima winkel met scherpe prijzen en prima levering. Heb je hulp nodig achteraf, moet je een lange adem hebben.
Het Nederlandse klantenservice telefoonnummer doet het overigens nog steeds niet.
Aankoop en levering fietstassen: perfect
Retour zenden product (past niet): perfect
Geld ontvangen: matig
Klantenservice: treurig
Keurig een melding gekregen dat mijn retour artikel ontvangen was (23-6).
Na een poos toch een mail gestuurd met de vraag waar het geld blijft. Krijg ik een voorgekauwde tekst, gestuurd door een Deen, met de mededeling dat het geld was overgemaakt en dat ik contact moest opnemen met Amazon omdat zij de betaling hadden afgehandeld. Huh??
Mail teruggestuurd met de vraag waar hij het over heeft, in Nederland betalen we met iDeal. Krijg ik binnen het uur reactie terug, ja sorry verkeerd gekeken. Krijg ik exact hetzelfde voorgekauwde tekst waar Amazon vervangen was door iDeal. Of ik contact wou opnemen met iDeal om te kijken waar het geld bleef?
iDeal is geen Paypal of Amazon wat als tussenpersoon fungeert naar mijn weten.
Afijn, dan bel ik even met het 010 nummer van de klantenservice. "Hotline niet bereikbaar wegens een technische grondslag". Na drie dagen dit aangehoord te hebben, weer een nieuwe mail gewaagd.
Nog geen reactie maar intussen heb ik het geld wel weer teruggestort gekregen.
Als je geen aftersales service nodig hebt, is dit een prima winkel met scherpe prijzen en prima levering. Heb je hulp nodig achteraf, moet je een lange adem hebben.
Het Nederlandse klantenservice telefoonnummer doet het overigens nog steeds niet.
Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten kun je dit verwachten.
En intussen klagen dat er steeds meer lokale FM middenstanders het loodje leggen waar je wel met een persoon kunt communiceren zonder tussenkomst van allerlei afstandelijke technische toestanden.
Dan gun ik het liever de plaatselijke FM, ondanks dat het iets duurder is, dan dat ik maar moet afwachten hoe, bij malheur, de kwestie wordt opgelost.
De betere e-zaken, op dit forum alom bekend, niet te kort te doen.
En intussen klagen dat er steeds meer lokale FM middenstanders het loodje leggen waar je wel met een persoon kunt communiceren zonder tussenkomst van allerlei afstandelijke technische toestanden.
Dan gun ik het liever de plaatselijke FM, ondanks dat het iets duurder is, dan dat ik maar moet afwachten hoe, bij malheur, de kwestie wordt opgelost.
De betere e-zaken, op dit forum alom bekend, niet te kort te doen.
...
Mantel is niet super goedkoop volgens mij. Service is daar altijd wel goed!
Ik had afgelopen week twee bandjes besteld bij internet-bikes. Ze stuurden me per ongeluk twee verschillende kleuren op.
Na twee mailtjes was het geregeld: Ik kreeg een nieuw bandje en mocht het verkeerd ontvangen bandje houden. Echt super!
Ik had afgelopen week twee bandjes besteld bij internet-bikes. Ze stuurden me per ongeluk twee verschillende kleuren op.
Na twee mailtjes was het geregeld: Ik kreeg een nieuw bandje en mocht het verkeerd ontvangen bandje houden. Echt super!
Het punt is dat ook bij webshops goed, goedkoop en snel best mogelijk blijkt te zijn en daar is dit topic denk ik voor bedoeld. Je kunt ook een heel topic vullen met ervaringen met de lokale fietsenmaker en dan kom je vergelijkbare ervaringen van heel goed tot heel slecht tegen.Oppbogga schreef: ↑13 jul 2018 14:31 Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten kun je dit verwachten.
En intussen klagen dat er steeds meer lokale FM middenstanders het loodje leggen waar je wel met een persoon kunt communiceren zonder tussenkomst van allerlei afstandelijke technische toestanden.
Dan gun ik het liever de plaatselijke FM, ondanks dat het iets duurder is, dan dat ik maar moet afwachten hoe, bij malheur, de kwestie wordt opgelost.
De betere e-zaken, op dit forum alom bekend, niet te kort te doen.
Abide.
Dan heb jij geluk als je plaatselijke FM maar "iets duurder" is. En hoe lang is de levertijd? Of is jouw FM zo'n grote dat hij van diverse merken ook onderdelen op voorraad heeft?