Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

AVR Wielersport (aka: Italian bikes): Oplichter

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 02 jan 2008 23:14

AVR schreef:nou mooi dat het allemaal zo snel word doorgespeeld, dat schetsf een iets ander beeld.
bedankt poets.


@AVR,

Iedereen een eerlijke kans.

Maar wat is dan je vedediging aangaande Havana zijn post? Ook de openings post (AVR reactie) liegt er niet om en ook daar zou ik wel eens een verklaring op willen zien.
En hoe verklaar je Poets zijn post over de rare knik? Wellicht is dat frame nu RIP maar je hebt hem wel verkocht met een klaarblijkelijk duidelijk manco. Hoe kan het dat AVR dit niet heeft gezien voordat de fiets te koop werd aangeboden?

Toch vreemd dat je niet 1 enkele positieve reactie ziet alhier op het Forum?

Tja, dat Poets de emails over het Forum zou verspreiden kon je op je vingers natellen en hij schaadt hiermee ook geen vertrouwen toch? Aan AVR dan om zijn claims te weerleggen.

@Havana.

Net je refererende post geopend. Als je dan het screenshot op dit Forum zet dan zou ik het ook wel netjes vinden om de reactie van AVR destijds ook te posten?!

'hallo frank, Bedankt voor je mail.
We zijn zelf ook geschrokken van de mail naar aanleiding van de advertentie
betreffende de "lightweight wielset."
We zijn inmiddels op de hoogte dat dit een corima wielset is en dus geen
bovengenoemde.

we hebben de advertentie dan ook verwijdert en dragen zorg dat dit in de
toekomst niet meer zal voorkomen.

Sportieve groet,
AVR wielersport
galgenberg 5
5473-VM
Heeswijk-dinther
Holland'


Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

avr
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 02 jan 2008 22:26

avr 02 jan 2008 23:27

We zijndoor poets gewezen op dit forum.
we hadden er nog niet van gelezen sins vandaag.

We willen alle discussies aangaan, dat schroomt ons niet.
zoals eerder vermeld zijn we in het begin (2006) van ons bestaan te veel met verkeerde onderdelen te werk gegaan.
we zien er nu op toe dat we eerlijk handelen met kwaliteitsonderdelen en fietsen.

AVR
overstekend wild

Gebruikersavatar
drummie71
Forum-lid
Berichten: 745
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:17
Locatie: omg. Utrecht

Gebruikersavatar drummie71 02 jan 2008 23:38

ik zeg er is altijd een nieuwe kans :-)
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

Gebruikersavatar
poets
Forum-lid
Berichten: 656
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:54

Gebruikersavatar poets 03 jan 2008 00:01

het is uiteraard te betreuren dat een en ander is voorgevallen en iedereen verdiend uiteraard een nieuwe kans .
Ik begrijp alleen niet dat er eerst zoveel ophef gemaakt moet worden eer er gereageerd wordt .

AVR heeft heel snel op mijn mail naar mij toe gereageerd wat ik ook goed vind van hun .
Ze zeggen de discussie niet uit de weg te gaan , ik vind dat een positief teken , nu moeten ze nog realiseren wat ze willen .

avr
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 02 jan 2008 22:26

avr 03 jan 2008 00:17

dat weten we intussen wel!!!
Een goed en eerlijk product afleveren en goede en snelle service verlenen.
als dat geen goed voornemen is!!

We staan voor ons produckt dat staat als een huis.
AVR
overstekend wild

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 jan 2008 00:46

Die Zipp stickers kwamen niet vanzelf op die wielen...
Iedere aap ziet 't als er een knik in een frame zit, laat staan een zich zelf respecterende FM...
Ik lees nu op Marktplaats: "colnago cyclocross ex Rabobank" Bouwjaar 2004, shimano 105 9 speed, volgens mij rijden ze bij Rabo al heel wat jaartjes op C40 en C50's met crossen. Het enige wat deze fiets met Rabo te maken heeft is het kleurenschema op 't frame. Ook een leuk detail dat ze bij Rabo met tellertjes op de fiets crossen.
Advertentie er boven ook maar even aangeklikt en wat lees ik daar dan weer voor onmogelijks: "Shimano body 9/10 speed" Ben benieuwd welke body het nu is, de oude 8-9-10 speed of de nieuwe die alleen 10 speed is.
Iets lager kom ik een Colnago crossfiets uit 2001 tegen. Het enige wat er misschien uit 2001 komt zijn de banden en de rest is veel ouder. Shimano 600, RSX is toch eerder 12 jaar oud dan 6 jaar. Ik ben ook benieuwd wie 't in z'n kop haalt om een Colnago zwart te spuiten en de letters Colnago er dan niet eens op te plakken...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

utflecht
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 jan 2005 21:44

utflecht 03 jan 2008 00:54

Nou, ehh...als ik dat zo allemaal lees mag ik blij zijn dat mijn bod niet is geaccepteerd.
Heb ze nog om opheldering gevraagd van hun reactie en dit kreeg ik als antwoord:

hallo, u zult begrijpen dat we honderden van deze, ( funbiedingen krijgen per dag.) en we weten ook best wel dat niet iedereen verstand van fietsen heeft.
Onze raad, ga een bod uitbrenden op een fiets die reeds staat geprijst, in verband met uw buget???.
onze excuusus voor het wat korte antwoord en veel suc 6 met het zoeken van een geschikte fiets.
AVR wielersport

Beetje onbegrijpelijk verhaal...

avr
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 02 jan 2008 22:26

avr 03 jan 2008 01:00

aan alle klagende onder ons, breng ons eens een bezoek en schud ons de hand, dan kunnen we fair praten en kunt u zien wie en wat we zijn!!,
overstekend wild

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 jan 2008 01:01

- colnago master X: Bouwjaar 10-2004, maar er zit wel Chorus 9 speed op wat 4 jaar ouder is dan dat bouwjaar
- colnago chrono tijdritfiets: Stuurlint wikkelen is al te moeilijk en dat frame is echt niet van 2007, eerder van 3-4 jaar eerder.
- colnago cross: WH550 is volgens mij zilver kleurig en heeft niet zoveel spaken, de foto laat iets anders zien. Het type goed spellen is al te veel gevraagd.

Iedere advertentie die ik aanklik staan meerdere onvolkomenheden en onwaarheden in. De leugens zijn wat kleiner geworden dan in 2006, maar dit gaat echt niet prongelijk (en zo wel, dan zou ik maar snel de boel opdoeken omdat je aan 't prutsen ben en geen enkel verstand van zaken hebt). Wees gerust ik ga echt niet een pokke stuk naar Brabant toe rijden, een clown kan ik wel dichter bij huis vinden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 03 jan 2008 01:04

AVR schreef:aan alle klagende onder ons, breng ons eens een bezoek en schud ons de hand, dan kunnen we fair praten en kunt u zien wie en wat we zijn!!,


Ik denk dat je beter de aanteigingen eerst zou weerleggen op een open Forum als dit.
Je kunt laten zien wie en wat je bent.....right here and now!! Vooralsnog heb je mijn ,en andere Forum leden hun vragen, niet beantwoord.
Alleen cirkelende wedervragen.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

avr
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 02 jan 2008 22:26

avr 03 jan 2008 01:17

Nogmaals, meneer zorro, we staan voor ons product en staan niet te wachten om door u als prutser en clown uitgemaakt te worden.
We kunnen toch gewoon netjes en enigzins normaal met elkaar omgaan??.
overstekend wild

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 03 jan 2008 01:24

AVR schreef:Nogmaals, meneer zorro, we staan voor ons product en staan niet te wachten om door u als prutser en clown uitgemaakt te worden.
We kunnen toch gewoon netjes en enigzins normaal met elkaar omgaan??.


Correct en dat was dus ook niet MIJN post ;)

Het volgende was WEL mijn laatste post:

'Ik denk dat je beter de aanteigingen eerst zou weerleggen op een open Forum als dit.
Je kunt laten zien wie en wat je bent.....right here and now!! Vooralsnog heb je mijn ,en andere Forum leden hun vragen, niet beantwoord.
Alleen cirkelende wedervragen.

Mvg, Zorro '
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie