Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

AVR Wielersport (aka: Italian bikes): Oplichter

devoorzitter
Forum-lid
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 nov 2008 14:24

devoorzitter 02 feb 2009 20:36

is het sowieso niet eens goed om op te houden over Vos, tot iemand een concrete klacht heeft, ipv allerlei insinuaties?
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 02 feb 2009 20:43

devoorzitter schreef:is het sowieso niet eens goed om op te houden over Vos, tot iemand een concrete klacht heeft, ipv allerlei insinuaties?


Mee eens!

ikweetutnietmeer
Forum-lid
Berichten: 611
Lid geworden op: 15 sep 2007 00:33

ikweetutnietmeer 02 feb 2009 20:48

Stokie schreef: Op de orbea stand op de bike motion sprak ik met de vertegenwoordiger van Orbea en die vertelde dat de vos zijn beste klant in nederland is. Hij wilde alleen wat nieuwe prijsafspraken maken voor 2009 want hij vond dat Vos ze te goedkoop verkocht.


Moet ie maar mee uitkijken want dat is verboden in Nederland

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 02 feb 2009 20:49

tuurlijk. Horen van argumenten tellen wat mij betreft niet. Maar dan blijft nog steeds de vraag staan waarom sommige bedrijven wel groepen krijgen en anderen niet, en hoe het kan dat hij met grijze import wegkomt. Dat hoeft niet specifiek over Vos te gaan.

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 02 feb 2009 20:56

Dan maar zo: GING HET HIER NU OVER AVR OF OVER VOS?????????
Niets is wat het lijkt..

wili-ier67
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 okt 2008 01:25

wili-ier67 02 feb 2009 21:30

AVR Wielersport nu inmiddels op promotietour op Marktplaats. Nu maar langs deze weg proberen................?
Wilier Izoard 2009

jagen als de brandweer !

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 02 feb 2009 21:45

Tja het is lachen met die gatsen!

Maurice ik heb een Vos/Cervelo topic aangemaakt...........houden we het helder.
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

pinaman
Forum-lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 03 aug 2008 14:21

pinaman 02 feb 2009 21:47

SpEric schreef:
pinaman schreef:
SpEric schreef: Hij staat er niet als dealer op, van geen van de merken overigens èn, als je bij Cervélo niet als dealer bekend staat, krijg je geen garantie. Hij is geen Cervélo dealer, niet van veltec en niet bij Cervélo.. dus mocht er wat zijn met je fiets, dan heb je toch een probleem..


Dit is dus niet waar. Ik heb hierover contact gehad met Veltec. Cervelo geeft levenslange garantie op het frame bij de eerste eigenaar. Als er iets is met het frame, moet in principe iedere dealer je helpen. Mocht de dealer je niet willen helpen, dan kun je rechtstreeks met Veltec contact opnemen. Je registreert je frame toch ook via de site van Cervelo. Veltec heeft dit verhaal bevestigd.


In de voorwaarden van Cervélo staat juist dat je bij een geregistreerde dealer je frame/ fiets moet hebben gekocht.
Staat in de voorwaarden en op de site...


Dus Veltec liegt??

En wat als je het frame in de uitverkoop hebt gekocht, omdat de dealer stopt met het merk Cervelo. Dan is ineens de garantie niet meer van toepassing... Immers de dealer is niet meer geregistreerd.

Cervelo moet en zal de garantie gewoon na komen.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 feb 2009 21:57

Cervelo hoeft helemaal niets. Het is namelijk de dealer die jouw de garantie moet geven. Dat de dealer daarna weer terugvalt op Veltec en Cervelo is een ander verhaal.

Maar voor de discussie over Cervelo's bij die Vos is een ander topic. Laten we hier ons weer bezig gaan houden met de praktijken van AVR. Zo zie ik op Marktplaats nu een crossfiets staan met 404's erin voor maar €799. Per ongeluk de 404's die hier al in dit topic voorbij zijn gekomen? Fatsoenlijke 404's kunnen het gewoon niet zijn voor dat geld.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

denthuur
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 jan 2009 20:56

denthuur 02 feb 2009 22:32

kom ze bekijken en dan oordelen graag
gang is alles

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 02 feb 2009 22:41

Amclassic-fan schreef:
Maar voor de discussie over Cervelo's bij die Vos is een ander topic. Laten we hier ons weer bezig gaan houden met de praktijken van AVR. Zo zie ik op Marktplaats nu een crossfiets staan met 404's erin voor maar €799. Per ongeluk de 404's die hier al in dit topic voorbij zijn gekomen? Fatsoenlijke 404's kunnen het gewoon niet zijn voor dat geld.


Ik had dezelfde gedachte...komen kijken is een beetje lastig, ik woon wat verder weg.

Kijk en oordeel zelf (excuses voor de lange link):

http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ind=8&fs=1

davidtwc
Forum-lid
Berichten: 388
Lid geworden op: 19 nov 2007 22:25

davidtwc 02 feb 2009 22:44

Die zipps hebben wel een leuke kleur spaken.

Een ding weet ik wel zeker dat de carbon frames en de dura-ace groepen geen flut kwaliteit zijn. Maar over klantbehandeling en verleden is het natuurlijk een heel ander verhaal.

Plaats reactie