Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Iemand ervaring met Klamer Hoogezand?

laut
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 25 jul 2008 22:53

laut 08 aug 2008 17:48

Ik weet niet of ik dit bericht hier op de goede plek post, maar het gaat iig over racefietsen ;). Ik ben van plan een nieuwe racefiets te kopen en heb op dit moment de bulls vulture 1/2 op het oog (gezien bij Belga in groningen). Maar las hier en daar ook wel wat over Klamer in Hoogezand? Heb al even op hun website gekeken, maar er staan geen fietsen op die ze verkopen + prijs. nou was ik benieuwd of ze in mijn prijscatogorie daar fietsen verkopen +/- 600 euro. Ik begin straks met fietsen, beetje uitproberen enzo en wil er daarom niet meteen een groot bedrag aan uitgeven. Iemand ervaring met deze fietsenboer? Gunstige prijzen/ goeie service etc? Dan weet ik ff of het de moeite waard is om daar nog heen te gaan :)
Groetjes!
:D

buddo
Forum-lid
Berichten: 1964
Lid geworden op: 20 aug 2005 11:02
Locatie: Heerenveen

buddo 08 aug 2008 23:37

hoi,

Klamer is voor een race liefhebber altijd de moeite waard om heen te gaan. In het noorden ken ik niemand met zo veel passie voor het vak, zo veel verschillende materialen en onderdelen op voorraad. Ongelooflijk, wat een winkel. Het ziet er niet uit (net als de website) maar het draait bij hem allemaal om het product en de service.

Hij heeft fietsen in verschillende prijsklasses maar voor echte koopjes (a la bulls, focus, o.i.d.) moet je er niet heen. Maar de sfeer en het enthousiasme samen met de persoonlijke en service gerichte benaderen compenseren het voor mij helemaal.

Heb net van de week mijn nieuwe fiets daar opgehaald... ben er zeer over te spreken.

Gr. Bart.

eddytour
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 aug 2007 01:33

eddytour 08 aug 2008 23:53

Bij het bovenstaande bericht kan ik me helemaal aansluiten. Fantastische man, praatje met iedereen. Service is echt heel belangrijk bij hem en geen vraag is te veel.

Het is overigens wel even zoeken naar zijn winkel, want de eerste keer denk je dat je gewoon een woonhuis binnenstapt (wat ook zo is). Maar elke vierkante centimeter is gebruikt om wielerproducten uit te stallen. Een echte ontdekkingstocht, bijna museumachtig, dus eigenlijk voor iedere wielerliefhebber een must om eens rond te kijken. Echt goedkope fietsen zal je er niet direct bij hem vinden, wel veel kwaliteit. En daar betaal je iets extra's voor.

Ik ben erg tevreden met mijn Espada, die ik daar heb gekocht. (vorig jaar tussen kerst en oud en nieuw met 50% korting)

kweekel
Forum-lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 26 okt 2006 21:38
Locatie: Annen (drenthe)

kweekel 09 aug 2008 00:04

Superaardige vent. Die winkel is idd echt lachen. Iedere keer ontdek ik wel weer een hoekje, een schuurtje of een zoldertje met spulletjes of fietsen dat ik de vorige keren gemist heb. Een allercharmants doolhof van de bovenste plank.
Jan

kalkko
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 feb 2007 23:10

kalkko 09 aug 2008 09:52

Ik zelf ga altijd naar vonk in Musselkanaal, maar wat ik van Klamer om mij heen hoor is alleen maar positief.

gr,

Koos

olleranip
Forum-lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 09 aug 2008 10:54

Bovenstaande klopt allemaal.
Albert is de beste!

laut
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 25 jul 2008 22:53

laut 09 aug 2008 15:07

Wat een reacties! Dank daarvoor ;). Ik ga straks even kijken, ben benieuwd haha!
:D

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 09 aug 2008 15:21

Hij is idd geweldig, maar als je budget 600 euro is wordt het wat lastiger... Reken maar voor een nieuwe zeker het dubbele, tenzij Albert een aanbieding heeft. Maar om te kijken is het absoluut fantastisch! Geen mooiere zaak te vinden en hij heeft alles!
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

race-niek
Forum-lid
Berichten: 741
Lid geworden op: 24 feb 2009 21:32
Locatie: Groningen

race-niek 13 dec 2009 23:02

klopt helemaal,
echt goede winkel met een man vol passie voor de sport.
hij heeft meestal rond december opruiming. ( dvhn goed in de gaten houden )
en overal onderdelen en fietsen elke cm is in gebruik, klein trapje naar boven en je komt op een zolder vol met frames, je loopt gewoon door een tuin naar de schuur ( eerste keer dacht ik waar ga ik heen? ik zit in de tuin dat klopt niet )
klamer wat een top zaak!
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

olleranip
Forum-lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 14 dec 2009 10:26

[quote="race-niek"]
hij heeft meestal rond december opruiming. ( dvhn goed in de gaten houden )
quote]

zaterdag 19 december 50% korting! http://www.klamerwielersport.nl/index.p ... nbiedingen

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 14 dec 2009 12:48

50% korting op volledig afgebouwde Pinarello fietsen etc? Dat moet toch niet kunnen!?

Ik kreeg door dit topic al zin er eens heen te gaan, misschien dat ik het ook wel doe! Nadeel; zaterdag is natuurlijk de enige dag in de week dat ik werken moet.

olleranip
Forum-lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 14 dec 2009 19:10

Ypuh schreef:50% korting op volledig afgebouwde Pinarello fietsen etc? Dat moet toch niet kunnen!


En waarom moet dat niet kunnen?
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van!

Plaats reactie