Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Wilier , Pinarello of De Rosa

dizzz
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 18 mar 2007 12:36

dizzz 12 feb 2010 20:36

LVGH schreef:
O Sensei schreef:
dizzz schreef:Ik was er vlug uit, FP7

Ook chorus en mavic cosmic sl

http://www.mijnalbum.nl/Album=AI8QLWMD


Vooral die witte remhoeven zijn mooi

Alleen zijn ze niet wit ;)


En ik maar denken dat ze wit zijn ;-)
i w@nn@ be @ngelin@ jolie\'s lover for 1d@y or 2 or 3 or ...

pinamarko
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jan 2010 14:01

pinamarko 15 feb 2010 20:45

gupe schreef:Ik ga dit jaar een nieuwe racefiets kopen . Nu had ik eerst in gedachten om bij men plaatselijke FM een Wilier Izoard aan te schaffen , frame prijs ong 1500 EUR.
( met Chorus en Mavic Cosmic SL )

Nu heb ik echter hier de prijslijst van Flarer in Italie binnengekregen ( ga dit jaar op vakantie naar Merano waar Flarer is gevestigd ) en prijzen van de Pinarello en De Rosa frames zijn daar wel veel goedkoper , een 1000 EUR goedkoper dan bij plaatselijke FM.
FP7 2050 EUR , Prince 2600 EUR ,Dogma 2720 EUR , De Rosa Avant 1500 EUR , King 2600 EUR

Zou daar enkel het frame kopen en laten opbouwen door plaatselijke FM.

Ik weet wel dat ik dan nog veel duurder uitkom dan men eerste keuze voor de Wilier.

Is er nu echt zo een verschil in kwaliteit en stijfheid tussen deze fietsen ? Wat denken julle ?

Beste Gupe,
Kijk eens op de site van (of beter nog, rijdt er heen) KIWI CYCLE in Wijchen (bij Nijmegen). Daar krijg je naast goed advies ook een goede korting als je niks in te ruilen hebt!

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 15 feb 2010 23:14

PinaMarko schreef:
gupe schreef:Ik ga dit jaar een nieuwe racefiets kopen . Nu had ik eerst in gedachten om bij men plaatselijke FM een Wilier Izoard aan te schaffen , frame prijs ong 1500 EUR.
( met Chorus en Mavic Cosmic SL )

Nu heb ik echter hier de prijslijst van Flarer in Italie binnengekregen ( ga dit jaar op vakantie naar Merano waar Flarer is gevestigd ) en prijzen van de Pinarello en De Rosa frames zijn daar wel veel goedkoper , een 1000 EUR goedkoper dan bij plaatselijke FM.
FP7 2050 EUR , Prince 2600 EUR ,Dogma 2720 EUR , De Rosa Avant 1500 EUR , King 2600 EUR

Zou daar enkel het frame kopen en laten opbouwen door plaatselijke FM.

Ik weet wel dat ik dan nog veel duurder uitkom dan men eerste keuze voor de Wilier.

Is er nu echt zo een verschil in kwaliteit en stijfheid tussen deze fietsen ? Wat denken julle ?

Beste Gupe,
Kijk eens op de site van (of beter nog, rijdt er heen) KIWI CYCLE in Wijchen (bij Nijmegen). Daar krijg je naast goed advies ook een goede korting als je niks in te ruilen hebt!


Jaja, en Gupe gaat eventje vanuit Geel naar een fietsenmaker in Wijchen.....

gupe
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2009 18:25

gupe 16 feb 2010 00:25

Ik ga woensdag naar mijn FM en hem alles voorleggen . Ik ga waarschijnlijk toch de FP7 kopen bij Flarer voor EUR 2040 en dan volledig laten opbouwen door mijn FM .

Woensdag meer hierover .

Plaats reactie