Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

Giant Trance advanced Pro 1 2021, foto's en ervaringen gezocht

Choclatmoose
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2020 20:19

Choclatmoose 14 nov 2020 10:12

Dag allemaal,

Zoals de titel al aangeeft, ben ik op zoek naar ervaringen (en eventueel foto's ook) van de Giant Trance advanced Pro 1 2021.
De kleur vind ik prachtig, of toch alvast op de eerste maar zeer beperkte beelden die ik online vond. Echt real life beeld zit er helaas niet echt tussen, dus vandaar de vraag naar meer beeldmateriaal.

Mocht iemand deze bike al in het echt gezien en/of bereden hebben, zou ik het ook hééééél fijn vinden mocht je die ervaring willen delen!

Ik denk er aan om deze aan te kopen in Duitsland, omdat daar de BTW nog op 16% staat momenteel. Dat, in combi met een korting die ik van de winkel krijg, zou de aankoopprijs gevoelig doen dalen ook... vandaar!

Alvast bedankt!

Afbeelding
Bijlagen
Bike.jpg

Choclatmoose
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2020 20:19

Choclatmoose 14 nov 2020 17:38

Ik heb een paar foto's gevonden ondertussen... maar blijkbaar is het wel een behoorlijk unieke bike. Er is zo goed als geen beeldmateriaal van terug te vinden helaas... Behalve deze (gevonden op de Instagram Account van een Canadees):
Bijlagen
GT04.jpg
GT03.jpg
GT02.jpg
GT01.jpg

Choclatmoose
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2020 20:19

Choclatmoose 14 nov 2020 17:41

Ah, en nog 1 filmpje op YT. Maar verder niets... geen reviews, geen gebruikerservaringen, geen real life foto's of handelaren die hem in stock hebben en wat foto's gemaakt hebben... niets.

Is het een slechte fiets of gewoon niet heel alledaags? Of is de Trance X nu de nieuwe shit, want daarvan vind je massa's info, maar dat is een totaal andere fiets qua specs en handling.

https://www.youtube.com/watch?v=6o7VftY_lIo&t=254s

buddo
Forum-lid
Berichten: 1964
Lid geworden op: 20 aug 2005 11:02
Locatie: Heerenveen

buddo 14 nov 2020 18:13

Misschien eens proberen op het MTB forum van mountainbike.nl?

Plaats reactie