Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

Beginnen met MTB-en, kosten?

mr.c
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:56

mr.c 18 aug 2005 16:06

Hoi,

Ik doe op dit moment aan triathlon en om s'winters m'n fietsconditie te behouden overweeg ik te gaan MTB-en, want het is een stuk leuker dan spinnen en wielrennen bloed bij de verenigingen hier een beetje dood in de winter. Bovendien komen er steeds meer off-road triathlons, iets wat me erg gaaf lijkt .

Aangezien materiaal me ondertussen als student al een lieve cent gekost heeft de vraag; hoeveel raak ik er aan kwijt? Ik ben van plan er wedstrijden op te rijden maar niet het hele jaar door, verder hou ik me op dit moment met 1/4e en 1/8 triathlons bezig dus hele lange ritten ben ik niet van plan (comfort is dus niet een pre). Wielerkleding heb ik al maar MTB specifieke schoenen e.d. dus niet (dat doen met triathlon schoen lijkt me niet z'on goed idee, of gaat dat prima?).

mcf1
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 09 dec 2004 09:55

mcf1 20 aug 2005 18:59

als je van plan bent wedstrijden te rijden op een mtb kom je al snel boven de 1000 euro voor een mtb uit en dan heb je nog niks indrukwekkends...schoenen zou je wel kunnen houden denk ik...alleen ze worden wel vies dan

mr.c
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:56

mr.c 21 aug 2005 08:24

Hmmm, met dat soort bedragen gaat dat deze winter dus nog niet gebeuren

Plaats reactie