Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Wahoo kickr snap

Daphnefietst
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jun 2012 15:57

Daphnefietst 01 dec 2021 12:17

Goedemiddag,

Ik heb een wahoo kickr snap en vind het lastig te bepalen wanneer het vermogen helemaal goed is. Ik kalibreer mijn fiets eerst met de wahoo app en zorg dat de kalibratie tussen de 10 en 15 seconden duurt. Daarvoor fiets ik ook 10 minuten warm. Daarna kalibreer ik ook nog een keer in zwift. Ik heb geen vermogensmeter als ik buiten fiets, strava maakt er een inschatting van, geen idee hou accuraat dat is. Ik heb een aantal vragen, maakt het uit in welk verzet je de spindown doet en in welk verzet je in ERG mode gaat rijden? Ik merk bijv dat ik als ik bijv een warming up of cool down ga doen in ERG mode dat ik een bep wattage moet trappen, als ik dan mijn cadans omhoog gooi schiet mijn wattage ver boven het gevraagde wattage. Nu kan het zijn dat ik mijn ftp niet goed heb staan. Moet ook een nieuwe test doen maar wil dan wel zeker weten dat alles goed staat zeg maar. Als ik nl niet in ERG mode rijd moet ik in mijn kleine verzet gaan rijden wil ik een beetje goede cadans krijgen, dit heb ik buiten niet. Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is en iemand mij kan helpen :?
Daphne

Plaats reactie