Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Tacx NEO 2 dood!?

Gebruikersavatar
Tjebakka
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 aug 2016 15:20
Locatie: Bolsward

Gebruikersavatar Tjebakka 25 aug 2021 08:54

Cassette is verwijderd, Tacx geeft aan dat er een body bij de vervangende Tacx geleverd moest zijn. Dus die moeten ze dan nog nasturen.

Verder prima service van Tacx. Foutje kan gebeuren :)
If it's not fixed, it's broken.

meuk
Forum-lid
Berichten: 1099
Lid geworden op: 06 sep 2010 14:58

meuk 25 aug 2021 09:59

Ja, die had erbij gemoeten. Mooie snelle service en foutje kan gebeuren idd! Hopelijk snel binnen en veel veilige Tacx-km's :D

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3118
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 26 dec 2021 18:09

Mijn Tacx Neo was ook plotseling overleden, overigens niet corona gerelateerd, was er helemaal klaar voor - TR gestart - muziekje op en toen geen koppeling via ANT+ daarnaast viel me op dat het licht niet brandde bij het fietsen..... BT koppeling werkte ook - balen dus!

Heb een van de eerste uitleveringen van de NEO van 2015, dus is redelijk gebruikt zeg maar ;-)

Toen maar eens de kap eraf gehaald, leuk allemaal verschillende lengtes van schroeven...., en kap ging er alles behalve makkelijk vanaf. Toen de kap eraf lag zag ik de printplaat - deze er eens afgeschroefd alle stekkers eraf gerukt :-) Maar kon niks echt vinden, alles maar weer teruggeplaatst en jawel er was weer leven :winkthumb:

Nu 2 ritten van 1,5uur verder en doet het nog prima, dus als je dit overkomt eens alles openmaken en printplaat loshalen en alle stekkers eens los halen en opnieuw terugplaatsen.
YFood !!!

Rocketboy_2
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 mar 2020 15:14

Rocketboy_2 29 dec 2021 16:14

csteenbe schreef: 26 dec 2021 18:09 Mijn Tacx Neo was ook plotseling overleden, overigens niet corona gerelateerd, was er helemaal klaar voor - TR gestart - muziekje op en toen geen koppeling via ANT+ daarnaast viel me op dat het licht niet brandde bij het fietsen..... BT koppeling werkte ook - balen dus!

Heb een van de eerste uitleveringen van de NEO van 2015, dus is redelijk gebruikt zeg maar ;-)

Toen maar eens de kap eraf gehaald, leuk allemaal verschillende lengtes van schroeven...., en kap ging er alles behalve makkelijk vanaf. Toen de kap eraf lag zag ik de printplaat - deze er eens afgeschroefd alle stekkers eraf gerukt :-) Maar kon niks echt vinden, alles maar weer teruggeplaatst en jawel er was weer leven :winkthumb:

Nu 2 ritten van 1,5uur verder en doet het nog prima, dus als je dit overkomt eens alles openmaken en printplaat loshalen en alle stekkers eens los halen en opnieuw terugplaatsen.
Dood is de trainer niet, alhoewel er af en toe wat problemen zijn met de callibrering, maar wat doet de software vervelend de afgelopen dagen. Traag, inlog issues en nog van die zaken. Nog iemand dezelfde ervaringen?

Plaats reactie