Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Connectie tussen tacx en strava stuk

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 24 dec 2020 12:30

Normaal gesproken gaan de indoor Tacx sessies gewoon via de Tacx software via partnetintegratie naar Strava. Alleen de sessie van gisteravond wordt niet meer doorgelinkd :shock:

Tacx is nu geïntegreerd met Garmin. Cloud.tacx.com wordt nu automatisch doorgelinkt naar cloud.garmin.com. Alleen daar is geen optie om de files door te zetten naar strava.
Dat zou dan via garmin connect moeten lopen. Heb vanalles geprobeerd: vanuit strava naar Garmin Connect en vice versa maar tot nu toe geen succes...

Zijn er meer mensen met dit probleem(pje) met mogelijk een oplossing?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 24 dec 2020 17:56

Ik heb in de Garmin Connect app bij instellingen Strava als partner app gezet en geen probleem.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 26 dec 2020 12:16

Inmiddels is het inderdaad opgelost want de nieuwste sessies kwamen nu wel weer door. In strava de Garmin Connect kiezen als partner app met de credentials van Tacx/Garmin lijkt het te doen.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

JJscottspark
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2021 22:21

JJscottspark 19 jan 2021 22:24

Beste MRCoffee,

Ik had vandaag hetzelfde. Na mijn rit de koppeling met Garmin connect pas gemaakt. Kan ik nu mijn rit van vandaag nog in Strava krijgen? Of lukte dat bij u ook niet meer?

br@m
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 mei 2011 01:22
Locatie: Utrecht

br@m 20 jan 2021 00:03

Je kan de rit downloaden in Garmin Connect, en dan de gedownloade file uploaden in Strava.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 21 jan 2021 14:44

JJscottspark schreef: 19 jan 2021 22:24 Beste MRCoffee,

Ik had vandaag hetzelfde. Na mijn rit de koppeling met Garmin connect pas gemaakt. Kan ik nu mijn rit van vandaag nog in Strava krijgen? Of lukte dat bij u ook niet meer?
Ja, dat zou goed moeten komen!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Plaats reactie