Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

KNWU Fondo

Gebruikersavatar
knwufondo
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 dec 2019 09:34
Locatie: Papendal
Contact

Gebruikersavatar knwufondo 21 dec 2020 09:45

nilsm schreef: 20 dec 2020 19:59 Al zicht op de Wahoo koppeling? Eerder heeft het geen zin voor mij om een abbo af te sluiten
Nog geen zicht, maar wel de verwachting dat dit in 2021 gerealiseerd kan gaan worden mits Wahoo de benodigde (open) API beschikbaar stelt voor ons. Daarover zijn we in contact met Wahoo, en zij hebben aangegeven dit ergens in 2021 te willen gaan toevoegen... Deze koppeling zit dus nog niet in de update van januari, maar wel…
Critic schreef: 20 dec 2020 20:39 In januari grote update. In ieder geval ook met werken met pm en niet meer enkel hr
:winkthumb:
Fiets beter met Fondo, de trainingsapp van de KNWU, in samenwerking met Fiets Magazine.

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 26 dec 2020 19:31

Heb de app een paar maanden gebruikt. Mijn ervaring is duidelijke schema’s, maar (voor mij) te weinig afwisseling. En bij vrijwel elk doel komen dezelfde trainingen voor ( de 5/10min D2/3).
Het zou fijn zijn als er meer variatie komt. Voor nu even gestopt met een schema vanuit Fondo.

Gebruikersavatar
knwufondo
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 dec 2019 09:34
Locatie: Papendal
Contact

Gebruikersavatar knwufondo 18 jan 2021 17:13

Goed nieuws: met de laatste update van Fondo is het (eindelijk!) mogelijk om te trainen op basis van vermogen (FTP). Ook nieuw is de mogelijkheid om juist zonder hartslag- of vermogensmeter te trainen, op basis van gevoel. Hier lees je er alles over.
Fiets beter met Fondo, de trainingsapp van de KNWU, in samenwerking met Fiets Magazine.

Plaats reactie