Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Bkool software vragen

Gebruikersavatar
luvene
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 15 jul 2014 12:10
Locatie: Eygelshoven

Gebruikersavatar luvene 01 dec 2019 12:37

Hoi,

Ik heb een aantal maanden Kinomap gehad maar ben er volledig klaar mee. Nu is het wel zo dat het voor een deel aan mijn oude Android (versie 5) ligt :oops: maar de mannen zijn nu al geruime tijd bezig om de app een giga update mee te geven zodat je onder andere vanuit de app een connectie kunt maken met een grote monitor van je Windows desktop.

Klinkt allemaal ontzettend goed maar zeer regelmatig werkt het niet en niets is zo frustrerend wanneer je wilt gaan trainen, je hebt omgekleed en helemaal klaar staat en dat het niet werkt. Ook ervaar ik regelmatig problemen. ook wanneer ik met Android 9 werk met de smartphone van mijn vrouw. Iedere keer is er weer wat anders dat niet werkt. :cry: En nee, ik ben geen leek met computers ;) :)

Nu heb ik sinds gisteren een trial voor 30 dagen met Bkool. Moet steeds aan Boerenkool denken dan :lol: . Mijn eerste ervaringen zijn erg goed, ik heb een ANT+ usb stick en de connecties worden in een mum van tijd gevonden met enerzijds mijn Elite Direto en mijn Tickr Wahoo hartslagmeter. Geen "gekloot" meer zoals met Kinomap. gewoon lekker vanuit Windows de boel opstarten en rijden maar :winkthumb:

Nu is het wel zo dat ik met die Trial nog wel minder mogelijkheden heb dan straks met de betaalde premium versie van € 10 per maand. Mijn vragen :

1.. Zijn er genoeg video's (3D en echte video's) voorradig? Ook voor Nederland en dan met name voor Zuid-Limburg waar ik zelf woon?

2. Ik lees ook dat je zelf gereden ritjes buiten, dus de GPX files kunt uploaden en dat Bkool er dan iets van maakt. Of 2D en soms 3D en dat het laatste dan enige uren in beslag neemt en dat je ook zelf opgenomen ritjes met een camera kunt maken en ook deze kunt uploaden?