Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Real life video's op tablet

DennisO.
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 okt 2017 12:05

DennisO. 31 okt 2018 16:09

Hallo allen,
Sinds kort in bezit van een i-genius icm TTS4. Nu heb ik een aantal films in de TTS4 software staan, welke op mijn laptop is geïnstalleerd. Ik probeer nu voor elkaar te krijgen om die films op mijn tablet af te spelen, echter nog niet gelukt. Is dit überhaupt mogelijk, of kun je alleen real life video's fietsen die je via de training app download.
Ben niet zo'n digibeet....
Heb nu de laptop waar de films op geïnstalleerd staan/dvd, middels hdmi kabel op tv aangesloten, maar zou deze graag exporteren naar mijn tablet.
Tablet is Android 7.0
Iemand die dit weet of een andere manier?
Bedankt alvast!!

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 31 okt 2018 16:15

DennisO. schreef: 31 okt 2018 16:09 Hallo allen,
Sinds kort in bezit van een i-genius icm TTS4. Nu heb ik een aantal films in de TTS4 software staan, welke op mijn laptop is geïnstalleerd. Ik probeer nu voor elkaar te krijgen om die films op mijn tablet af te spelen, echter nog niet gelukt. Is dit überhaupt mogelijk, of kun je alleen real life video's fietsen die je via de training app download.
Ben niet zo'n digibeet....
Heb nu de laptop waar de films op geïnstalleerd staan/dvd, middels hdmi kabel op tv aangesloten, maar zou deze graag exporteren naar mijn tablet.
Tablet is Android 7.0
Iemand die dit weet of een andere manier?
Bedankt alvast!!
Dat moet perfect kunnen. Dan zal je eerst de Tacx-app op je tablet moeten installeren en van daaruit de films downloaden.

Gebruikersavatar
synapse
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 09 sep 2005 11:51

Gebruikersavatar synapse 31 okt 2018 17:08

Ik vraag mij af of dat kan. Formaat van die films is alleen geschikt voor TTS.
De films die je via de Tacx cycling app afspeelt hebben volgens mij een ander formaat.
Courir c'est mourir un peu

DennisO.
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 okt 2017 12:05

DennisO. 31 okt 2018 18:58

Ja precies, daar loop ik dus tegenaan. Downloadwn van de Tacx app op tablet kan idd, alleen dan moet ik ze betalen. Op TTS4 software, welke dus op de laptop is geïnstalleerd, heb ik reeda meerdere films. Alleen lopen die dus via de laptop als ik die aanzet. Had gehoopt dat ik de bestaande films kon ophalen uit een soort van cloud, dmv tacx app op tablet. Beetje lastig omschrijven maar hoop dat het duidelijk is.

Gebruikersavatar
synapse
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 09 sep 2005 11:51

Gebruikersavatar synapse 01 nov 2018 10:58

Zoals je in het linkje kunt lezen zijn het verschilden films

https://tacx.com/nl/product-categorie/films/
Courir c'est mourir un peu

Plaats reactie