Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

2 fietsen en 1 Wahoo Kickr , welke standaard?

edos
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 aug 2015 14:47

edos 09 okt 2018 10:50

Hi guys,

Heeft iemand en goede suggestie voor een fietsstandaard voor een 2e fiets die op dat moment niet op de Wahoo Kickr zit?

De meeste standaards die ik ken steunen op je as en die zit er nu juist net niet in bij Wahoo Kickr gebruik.

Thanx alvast

Edo

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 09 okt 2018 11:27

Je hebt een aantal steunen die de achterbrug laten steunen.
Zoals deze: https://www.bike4travel.nl/gereedschap/ ... steun.html

Het lukt hiermee zonder achterwiel, al zijn ze stabieler met het achterwiel erin.

Waarom 2 fietsen?

Walter

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 09 okt 2018 16:12

Je vraag is niet zo duidelijk. Zoek je een standard voor een fiets zonder achterwiel? Of zoek je gewoon een fietsstandaard voor je 2e fiets (en doet die hele Kickr er niet toe)?

Heb er zelf verschillende gehad, en de Rakk van Feedback Sports is veruit de beste. Geen gehannes met blijven hangen achter de spaken, optillen en op je as mikken, verschillende wielmaten/assen, omvallen of zo'n pin in je crankstel steken. Gewoon er inrijden, of het nou een 29+ mtb of racefiets is en hij staat al een huis.

Afbeelding

edos
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 aug 2015 14:47

edos 12 okt 2018 10:44

He hallo

Dank voor jullie reacties

Ik had wellicht wat beter kunnen omschrijven idd...

De 2e fiets is van de vrouw des huizes die ook op de Wahoo gaat trainen en dus moet er gewisseld worden tussen onze 2 fietsen.

Vandaar de vraag hoe zet ik de andere fiets zonder achterwiel op dat moment beetje handig aan de kant

Thanx

Plaats reactie