Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden
-
daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 28935
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
daniel1975
21 nov 2020 16:11
Hier ligt een 200+ verbinding en dat gaat ook dikke prima. Ik hoef nooit de downloaden.
Vakantie begint boven de boomgrens!
-
BartNL
- Forum-lid
- Berichten: 339
- Lid geworden op: 22 jun 2014 13:01
BartNL
21 nov 2020 16:47
hier op bedraad netwerk en Win10 draait BigRingVR ook de laatste weken, zoals eigenlijk altijd al, probleemloos. Het beeld gaat eigenlijk alleen heel langzaam wanneer de virtuele klim echt steil wordt

-
Maruss
- Forum-lid
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 18 mei 2013 21:31
Maruss
21 nov 2020 17:39
ook geen probleem. Ik download het wel vooraf start de rit en loop dan naar de garage die buiten het bereik van de wifi valt. Werkt altijd prima.
-
ibooij
- Forum-lid
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 28 dec 2006 09:52
ibooij
21 nov 2020 19:10
rene schreef: ↑21 nov 2020 10:29
Afgelopen week 2 ritten gedaan met de nieuwe software update van BigRing VR en het probleem is een schokkend beeld. Net alsof de verbinding hapert en niet vooruit wil gaan. Snelheid en wattages zijn wel goed,
en de 2 ritten zijn van te voren gedownload op mijn MacBook ( Catalina 10.15.7 ).
Mijn internet snelheid is ruim voldoende met gemiddeld 70Mbps, dus dat kan het euvel ook niet zijn. Hebben meer mensen ervaring na de update ??
En is terug gaan naar de vorige software versie een optie - en is dit mogelijk ?
Je kunt de vorige versie hier downloaden:
https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/b ... 14.0.0.dmg
Wat je ook zou kunnen proberen is een herstart van je computer. Het lijkt/is een beetje een Windows-oplossing, maar ik heb wel eens meegemaakt dat alles (niet alleen BigRingVR) traag was en na een herstart weer goed. Als je al regelmatig opnieuw opstart is dit natuurlijk geen oplossing.
-
rene
- Forum-lid HC
- Berichten: 4206
- Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53
rene
22 nov 2020 18:53
ibooij schreef: ↑21 nov 2020 19:10
rene schreef: ↑21 nov 2020 10:29
Afgelopen week 2 ritten gedaan met de nieuwe software update van BigRing VR en het probleem is een schokkend beeld. Net alsof de verbinding hapert en niet vooruit wil gaan. Snelheid en wattages zijn wel goed,
en de 2 ritten zijn van te voren gedownload op mijn MacBook ( Catalina 10.15.7 ).
Mijn internet snelheid is ruim voldoende met gemiddeld 70Mbps, dus dat kan het euvel ook niet zijn. Hebben meer mensen ervaring na de update ??
En is terug gaan naar de vorige software versie een optie - en is dit mogelijk ?
Je kunt de vorige versie hier downloaden:
https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/b ... 14.0.0.dmg
Wat je ook zou kunnen proberen is een herstart van je computer. Het lijkt/is een beetje een Windows-oplossing, maar ik heb wel eens meegemaakt dat alles (niet alleen BigRingVR) traag was en na een herstart weer goed. Als je al regelmatig opnieuw opstart is dit natuurlijk geen oplossing.
Mijn Macbook start elke dag sowieso even opnieuw op. Ik heb de 6.14 gedownload en geinstalleerd - ik ga het morgen proberen en hou jullie op de hoogte.
Thnx.

Life is too short for not riding tubulars..
-
rene
- Forum-lid HC
- Berichten: 4206
- Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53
rene
24 nov 2020 09:17
6.14 gedownload en inderdaad - probleem is over er de ritjes zien er weer smooth uit. Ik ben dus blij ... thanx voor de download link

Life is too short for not riding tubulars..
-
jwpcycle
- Forum-lid
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 04 mei 2011 23:17
- Locatie: Gennep
jwpcycle
24 dec 2020 18:44
BigRing al een tijdje niet te gebruiken, problemen met de app login.
Iemand enig idee wat de stand van zaken is, wanneer opgelost?
-
havana
- Forum-lid HC
- Berichten: 23992
- Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54
havana
24 dec 2020 18:47
Volgens mij opgelost, wel even de laatste versie downloaden!
-
jwpcycle
- Forum-lid
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 04 mei 2011 23:17
- Locatie: Gennep
jwpcycle
24 dec 2020 19:04
Morgen maar eens proberen dan.
Heb nog geen mail ontvangen dat het weer werkt.
-
Maruss
- Forum-lid
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 18 mei 2013 21:31
Maruss
24 dec 2020 19:07
idd met de nieuwe versie werkt het weer helemaal goed

-
jwpcycle
- Forum-lid
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 04 mei 2011 23:17
- Locatie: Gennep
jwpcycle
24 dec 2020 19:55
Werkt inderdaad weer.
-
ibooij
- Forum-lid
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 28 dec 2006 09:52
ibooij
24 dec 2020 20:49
Ik had hier inderdaad ook even een bericht moeten zetten. We hebben emails verstuurd, maar die komen niet bij iedereen aan, of komen in de Spam-box terecht.
Ik moet zeggen dat het schaamrood me op de kaken stond bij deze bug. Excuses voor de overlast.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers