Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Een chatbot voor wielrenners

Gebruikersavatar
remkolvb
Forum-lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 06 apr 2011 10:35
Locatie: Bovenkarspel

Gebruikersavatar remkolvb 13 jun 2021 19:55

Ik kon em niet.. maar net getest en werkt hier :like:
Trek Emonda SL 6 Disc 2021
"Assumption is the mother of all fuckups"

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1310
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 17 jun 2021 14:18

enkel NL of ook BE? ik krijg de hele tijd NL locaties, terwijl ik BE probeer in te geven

j88
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 okt 2018 20:42

j88 26 jul 2021 14:43

Hoi allen, dit projectje heeft een tijdje stil gelegen dus en ik zie dat ik wat onderhoud heb gemist:) Ik heb in de tussentijd wel server in de lucht gehouden maar het kan zijn dat die soms er ook een half uurtje uit heeft gelegen ivm onderhoud (en geen back up aan mijn kant). Anyway als het goed is doet de bot het nog steeds. Ik hoop komende zomerperiode ook weer is wat tijd te vinden voor updates (oa Belgie toevoegen). Mochten er nog meer suggesties zijn dan hoor ik t graag!
Gr

j88
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 okt 2018 20:42

j88 03 aug 2021 08:03

Een kleine update voor diegene die de bot in het buitenland willen gebruiken (hopelijk heeft een meerderheid nog vakantie te goed ;)). De bot is nu ook in het buitenland te gebruiken (daar valt voor mij als NL Belgie ook onder, sorry). Omdat de bot daarvoor wat extra info nodig heeft (=het land, wat nu standaard Nederland is) heb ik er voor gekozen om hiervoor een aparte bot online te zetten. Omdat mijn Italiaanse fietsvrienden t ook wel handig vonden heb ik m vertaald naar het Engels (Italiaans was net iets te lastig).

Deze bot draait dus naast de originele en is te vinden op: https://t.me/roadbike_bot . Mochten mensen daar nog suggesties op hebben of bugs vinden, ik hoor t graag.

Afbeelding

j88
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 okt 2018 20:42

j88 25 mei 2022 11:56

Van een aantal gebruikers van de bot begreep ik dat de bot een tijdje offline was. Hij zou nu gewoon weer moeten werken (link: https://t.me/Stalenros_bot). Mochten er nog mensen problemen ervaren of suggesties hebben dan zijn die nog altijd welkom!


Afbeelding

JvW1987
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 dec 2022 13:10

JvW1987 14 dec 2022 15:33

Doet de bot het nog? Ik krijg sinds een aantal dagen geen reactie

Gebruikersavatar
SqueeZer
Forum-lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 06 jan 2022 21:59

Gebruikersavatar SqueeZer 14 dec 2022 16:33

Bot zelf ging er jammer genoeg uit volgens een bericht dat ik las in de bot :( erg jammer want zat veel potentie in, maar zoals wel vaker is een goed product ook niet meteen een zelfbedruipend product.

Bericht op 26 November in bot zelf
Ha Fietsfan! Laten we maar meteen met de deur in huis vallen, de virtuele ploegleider gaat afstappen. De server waar deze bot op draait vereist een update en dit vraagt momenteel helaas te veel werk om onze bot daar gereed voor te maken, en gezien de opbrengsten van deze bot (helemaal niks) en het feit dat Elon Musk nog niet heeft aangeklopt voor een buy-out heb ik besloten de bot met vakantie te sturen.
Dank voor het gebruik over de jaren en mocht je interesse hebben om de bot in leven te houden of andere vragen hebben dan kan je altijd een mailtje sturen naar jdeboer88@live.com
en op 11 December
Ha Fietsfan! De Virtuele ploegleider stapt toch weer op, alleen als web app. Je kan me al proberen op: https://koersappweb.herokuapp.com
Qua uiterlijk is het nog wel afzien, maar daar zal de gemiddelde fietser juist blij van worden. De telegram bot zal begin volgende week uit gechat zijn.
Ik vind het jammer en blijf hopen dat de webapp even goed gaat worden en ik denk er plots aan dat ik nog es een mailtje moet sturen naar jdeboer dat ik toch hoop dat er een manier is om deze goede app terug leven in te blazen (want qua windrichting/kledij voorspelling was hij toch dikwijls goud waard en zeker op twijfelmomenten).

Bot zelf verwerken in een echte app zou natuurlijk ook leuk zijn, soit merci om de afgelopen jaren makkelijker te maken @ TS , het wordt terug even zoeken nu :(

j88
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 okt 2018 20:42

j88 14 dec 2022 18:53

Ha, wat Squeezer aangeeft klopt inderdaad (ik heb de bot ontwikkeld). De bot icm de server had een update nodig die vrij kosten en tijdsintensief zou zijn. Omdat er een hoop reacties kwamen van mensen die de bot toch altijd graag gebruikten ben ik gaan kijken naar alternatieven, wat er uiteindelijk toe heeft geleid dat eea geport heb naar een web app. Je kan die web app gebruiken door naar https://koersappweb.herokuapp.com/ te gaan.

De web app heeft nog niet alle functionaliteit van de bot, maar het kleding advies en windrichting wordt al getoond. Alle tips/wensen etc zijn welkom, dan probeer ik die naar verloop van tijd toe te voegen.

Gebruikersavatar
McMiGHtY
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 29 jun 2018 16:51

Gebruikersavatar McMiGHtY 14 dec 2022 22:18

De website geeft momenteel een error..
Rule #5

j88
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 okt 2018 20:42

j88 15 dec 2022 21:02

Het kan zijn dat ik net wat aan het updaten was of dat het net (te) druk was. Nu doet ie t in ieder geval als t goed is wel?

Gebruikersavatar
SqueeZer
Forum-lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 06 jan 2022 21:59

Gebruikersavatar SqueeZer 15 dec 2022 21:11

Doet het terug en ik zie een lichte grafische aanpassing ;)

j88
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 okt 2018 20:42

j88 19 dec 2022 19:54

Yes dat klopt, blijft komende tijd sowieso beetje work in progress;)

Plaats reactie