Adidas showt nieuwe Velosamba schoenen
Adidas focust zich weer iets meer op de...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Ik heb juist het idee dat licht zijn en een hoger w/kg trappen juist in het voordeel is. Ik zit nu op 295w over 49min (wat voor mij 4.4 w/kg is). Fietsmaten van mij die een absolute hoger vermogen trappen maar wel zwaarder zijn rij ik op Zwift in wedstrijden er af, terwijl dat buiten niet zo is. Met deze waardes zit ik nu in cat A. Was ik bijvoorbeeld 75kg geweest, dan had ik in B gezeten, dus heb ik toch een voordeel dat ik in A kan rijden?
mijn idee is ook niet dat je met hoger gewicht in open of A race categorie in het voordeel bent. Het geldt alleen voor de lagere w/kg gelimiteerde race categorieën.NuitKor schreef: ↑21 feb 2021 09:06Ik heb juist het idee dat licht zijn en een hoger w/kg trappen juist in het voordeel is. Ik zit nu op 295w over 49min (wat voor mij 4.4 w/kg is). Fietsmaten van mij die een absolute hoger vermogen trappen maar wel zwaarder zijn rij ik op Zwift in wedstrijden er af, terwijl dat buiten niet zo is. Met deze waardes zit ik nu in cat A. Was ik bijvoorbeeld 75kg geweest, dan had ik in B gezeten, dus heb ik toch een voordeel dat ik in A kan rijden?
Zwift hardlopen heeft vrij weinig met Zwift te maken aangezien je zelf verantwoordelijk bent voor je snelheid en hellingspercentage. Zelfs het "samen" lopen betekent eigenlijk vrij weinig, aangezien dat betekent dat je je loopband gewoon op de juiste snelheid moet zetten. Helaas doet Zwift geen correctie op de helling.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers