Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Aantal jaren actief is weg...

Choclatmoose
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2020 20:19

Choclatmoose 14 nov 2020 17:45

Beste allen,

Ik ben een paar jaar weg geweest op dit forum, maar voordien was ik al actief sinds (ik weet het niet meer héél precies), ik dacht ergens 2003-2004 of zo... Het was wel al zeker 4 jaar geleden dat ik zelf nog iets gepost had denk ik, maar... Sinds vandaag wilde ik terug aanmelden omdat ik met een vraag zat.

Het inloggen ging op een hoogst vreemde manier. Mijn login en nickname waren nog actief om in te loggen op fiets.nl zelf, maar voor het forum moest ik eerst een aantal zaken terug in orde brengen.

Wilt zeggen dat ik voor het forum terug een kersvers lid blijk te zijn en dat al mijn berichten uit het verleden niet meer onder mijn naam staan...

Ging er iets mis of is dit nu de manier van werken hier?

Groeten en fijn weekend!

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 15 nov 2020 21:47

Dat gebeurt helaas bij een systeemwissel. Je bent niet de enige. Sindsdien zijn er meerdere wissels geweest.
Wat is je vraag?

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 15 nov 2020 21:59

Ik denk dat je beter even een moderator kunt contacteren die kunnen eventueel de boel weer corrigeren als er tussentijds niet te veel gewijzigd is qua systeem software.
Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat tussen nu en 2004 er echt heeeeel veel veranderd is in de digitale wereld. Don’t get your hopes up ;)
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3229
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 15 nov 2020 22:24

Ik bedacht me ineens "heb ik niet eens op een link moeten klikken op mijn account na een migratie te heractievren?"

En toen vond ik dit topic
Inloggen oude account lukt niet


Ik had ook een veel ouder account dat nog gekoppeld was aan een mailadres van een provider waar ik al jaren weg was. Alleen nooit omgezet natuurlijk..
Geen idee of het bij deze migratie mis ging of iets anders maar ik kon niet meer bij mijn account,. Jammer maar helaas.

Plaats reactie