Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Geen mails of met grote vertraging?

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 30 apr 2020 12:12

Orlok schreef: 30 apr 2020 10:54 Vanmorgen na het opstarten van de mails géén enkele e-mail notificaties van het fietsforum. Ook gisteren waren slechts enkele e-mails ontvangen terwijl er wel degelijk veel topics waren geupdate, raar . . . . . . ?
Nu om 11:38 tien e-mail notifications ontvangen, maar het zijn ze nog niet allemaal die ik zou moeten ontvangen, raar . . . . . . !!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 26 mei 2020 14:17

Orlok schreef: 30 apr 2020 12:12
Orlok schreef: 30 apr 2020 10:54 Vanmorgen na het opstarten van de mails géén enkele e-mail notificaties van het fietsforum. Ook gisteren waren slechts enkele e-mails ontvangen terwijl er wel degelijk veel topics waren geupdate, raar . . . . . . ?
Nu om 11:38 tien e-mail notifications ontvangen, maar het zijn ze nog niet allemaal die ik zou moeten ontvangen, raar . . . . . . !!
Inmiddels stromen de e-mails binnen, top.

Alleen vraag ik mij nu af wat is nou het verschil tussen Nieuwe reactie in onderwerp - "Tubeless" en Nieuw onderwerpberichtmelding - "Tubeless" en wanneer ontvang je die en/of/waar heb je daar een mogelijkheid om op te abonneren of niet want nu krijg ik van diverse topics dubbele e-mails die alleen in dit onderwerp verschillen.?

Btw, bij een Nieuwe reactie in onderwerp wordt de naam van de poster genoemd en bij de andere niet.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 21 jan 2021 14:08

Het valt mij de laatste tijd op dat ik (weer) ‘weinig’ reacties krijg van nieuwe berichten in topics waar ik of op geabonneerd of favoriet ben. Sinds gisterenavond zie ik dat ik al de gehele dag geen mail meer gehad terwijl in het overzicht van nieuwe berichten wel degelijk nieuwe berichten zijn gepost.

Nu, vandaag dus ook nog steeds geen emails.

Wat is er nu weer aan de hand.?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 22 jan 2021 19:37

Sinds vanavond krijg ik weer een paar emails, echter allemaal notificaties van topics waarop ik niet ben geabonneerd, er klopt werkelijk niets meer van :dislike: :
Bijlagen
Emails.JPG
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 22 jan 2021 19:59

Dat is voor mij ook nieuw, nog nooit gezien. Meer mensen die hier last van hebben?
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 23 jan 2021 10:18

Hedenmorgen 10h stand van zaken met alleen Carbon Clinchers uit China als geabonneerd, restant ben ik niet op geabonneerd. Van alle topic onderwerpen die in 'Nieuwe Topics' staan en waarop ik dan wel ben geabonneerd cq. favoriet ontvang ik geen notificaties meer. Klaarblijkelijk ben ik de enige op dit forum die op die manier in de 'ban' :D wordt gelegd.?:
Bijlagen
Emails1.JPG
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 23 jan 2021 14:42

Inmiddels de cookies van fiets.nl een keer gewist en daarna alle notificaties gewist nadat ik ze allemaal had geopend en gelezen. Verder via het forum en nieuwe berichten andere onderwerpen die ik volg en/of interessant vind geopend en gelezen.

Plotseling krijg ik in een keer een aantal notificaties binnen, zie bijlage, die van Tom en 7 speed zijn nieuw voor mij, 28mm heb ik op het forum 'nieuwe berichten' geopend en gelezen, de rest ben ik op geabonneerd:
Bijlagen
Emails2.JPG
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 23 jan 2021 15:08

Enfin, wij gaan verder met:

Je ontvangt dit bericht omdat je op een onderwerp bent geabonneerd, "Tom Dumoulin" op "Fiets.nl". Dit onderwerp heeft een nieuwe reactie van EmPeHa sinds je laatste bezoek. Er worden geen nieuwe meldingen verzonden totdat je het onderwerp weer hebt bezocht.

Als je niet langer meer geabonneerd wilt zijn op dit onderwerp, klik dan op de "Uitschrijven onderwerp" link bovenaan of onderaan het onderwerp, of door te klikken op de volgende link:

viewtopic.php?uid=434882&f=28&t=92032&unwatch=topic


en krijg de volgende melding te zien:

Er is een fout opgetreden tijdens het stopzetten van het abonnement.

Persoonlijk zou ik zeggen, logisch want ik ben niet op dit onderwerp geabonneerd.

Maar waarom krijg ik dan een notificatie. Waarschijnlijk omdat ik in het forum het topic een keer heb geopend om te lezen. Maar dan hoef ik toch niet meteen daarvan berichten te ontvangen en als ik dat toch wil zal ik onderaan het onderwerp op 'Abonneer op dit onderwerp' moeten aanvinken. :roll:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Plaats reactie