Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Privé berichten komen niet in Postvak IN

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1114
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 07 mar 2019 12:52

onlangs (en nog steeds) dit bericht bij m'n berichten pagina gehad:
Je hebt momenteel 2 privéberichten die teruggehouden worden vanwege een volle map.
Maak alle teruggehouden berichten vrij… ze zullen gesorteerd worden in de bijbehorende map als er genoeg ruimte beschikbaar is.
ik heb een hoop oude berichten verwijderd, zowel bij Postvak IN als Verzonden. nog steeds staan er een "2" naast "Berichten" maar die kan ik nergens terug vinden, alsook het bericht van het forum blijft staan. raar, want heb zonet wel een privé bericht kunnen ontvangen en lezen. maar die andere twee nog altijd niet... iemand een idee?

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3076
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 07 mar 2019 13:19

Edwin schreef: 19 jun 2018 09:45 Er was weer een gebruiker die tegen dit probleem aanliep. Daardoor kon ik even een screenprintje maken van de oplossing. In de tekst staat een link, die niet als zodanig herkenbaar is. Ik heb het stukje waar je op kunt klikken blauw gemaakt in onderstaande afbeelding.

De oplossing is dus:
Maak allereerst ruimte in het 'Postvak in'.
Klik dan op de tekst ‘Maak alle teruggehouden berichten vrij'.
Vervolgens staat het betreffende nieuwe privébericht in het 'Postvak in'.

Ik zal het probleem opnieuw onder de aandacht brengen bij onze it-er, hoop dat ie het definitief kan oplossen.
Afbeelding
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5228
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 09 jun 2020 21:14

mackersv2.0 schreef: 07 mar 2019 13:19
Edwin schreef: 19 jun 2018 09:45 Er was weer een gebruiker die tegen dit probleem aanliep. Daardoor kon ik even een screenprintje maken van de oplossing. In de tekst staat een link, die niet als zodanig herkenbaar is. Ik heb het stukje waar je op kunt klikken blauw gemaakt in onderstaande afbeelding.

De oplossing is dus:
Maak allereerst ruimte in het 'Postvak in'.
Klik dan op de tekst ‘Maak alle teruggehouden berichten vrij'.
Vervolgens staat het betreffende nieuwe privébericht in het 'Postvak in'.

Ik zal het probleem opnieuw onder de aandacht brengen bij onze it-er, hoop dat ie het definitief kan oplossen.
Afbeelding
lol: hier nu ook tegen aan gelopen... op een smartphone was dit moeilijk te zien.

Plaats reactie