Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Oude te koop en gezocht threads

Gebruikersavatar
H-W
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 03 mar 2014 16:30

Gebruikersavatar H-W 28 jun 2018 22:25

Is het misschien een idee om bij onze gewaardeerde Marktplaats iets in te stellen dat threads na bijvoorbeeld 4 weken zonder reactie worden gesloten of zelfs verwijderd? Ikzelf kreeg laatst een PB over een onderdeel dat ik zelf zocht, maar dat was al vele maanden oud. Ik vond dat wel vervelend, juist omdat ik er aan herinnerd werd dat mijn oude draadje nog steeds actief was, terwijl ik niet meer op zoek was.

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 28 jun 2018 22:26

En als je nu nog wel op zoek was? Dan had je er wat aan gehad. Als je het echt vervelend vind kan je het zelf laten sluiten.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 28 jun 2018 22:36

Precies.

Als je wilt dat een oud topic van je gesloten kan worden dan even de titel aanpassen naar:'SLOTJE GRAAG' oid en de mods gooien em dicht.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
H-W
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 03 mar 2014 16:30

Gebruikersavatar H-W 06 jul 2018 20:20

Tja, klaarblijkelijk ben ik dan misschien wel de enige die zich eraan stoort dat er nog topics uit 2006 te vinden zijn in de Marktplaats .... I rest my case!

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3076
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 06 jul 2018 21:51

Ik heb het gedurende de jaren al meermaals ter sprake gebracht maar de animo blijkt gering.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5228
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 07 jul 2018 00:52

Ik kan begrijpen dat je het niet fijn vindt dat als je een zoekertje plaatst en eigenlijk is het vervallen dat je een contacterende persoon teleur moet stellen. Maar dat heb je toch zelf in de hand? Een kwestie van je eigen administratie op orde te hebben. Waarom moet iemand anders dat van jou overnemen?
2dehands.be doet dat idd; zelf vind ik het uiterst irritant. Ik kan wel zelf beslissen mijn zoekertjes af te sluiten.
Omgekeerd; info vragen van een zoekertje kost 30 seconden. Als een zoekertje al 10 jaar open staat weet ik wel wat te verwachten. Maar ik heb best al zaken verkocht die 6 maanden te koop gestaan hebben. Geen idee wat daar fout mee is.... volgens TS zou dat dus niet mogen... en zelf lijkt het me zinvolle info voor een koper te weten dat een zoekertje al x tijd open staat. Veel irritanter de zaken die iedere week opnieuw te koop aangeboden worden.

Walter

Plaats reactie