Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Afbeeldingen uploaden

Gebruikersavatar
Winston
Forum-lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 11 nov 2007 21:54

Gebruikersavatar Winston 27 mei 2017 07:33

Een foto kun je heel simpel verkleinen door hem via een E-mail, als bijlage naar jezelf toe te sturen.
Bikes&Coffee What else?

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 27 mei 2017 11:22

Ik heb het nu zo gedaan via e-mail is mij allemaal te omslachtig. Zo gaat het ook met mijn smartphone.
Ghost Nivolet 6LC

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 05 jul 2017 22:55

Ik heb ruzie met Photobucket, zij willen mij een soort van abonnement voor uploaden via een derde partij aansmeren. Ik heb vorige week in Schotland waarschijnlijk via een IP-adres daar geupload. Volgens mij zie je die melding bij al mijn foto's hier.

Is er een alternatief?

Gebruikersavatar
Wiliertoerist
Forum-lid
Berichten: 2049
Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20

Gebruikersavatar Wiliertoerist 05 jul 2017 23:13

https://www.flickr.com

Zeer gewild bij de hobby fotograaf.

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 05 jul 2017 23:14

Walter G schreef: 05 jul 2017 22:55 Is er een alternatief?
Tinypic.com

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 08 jul 2017 17:55

Bye, bye Photobucket. Ik kreeg na vijf dagen een vage reactie. Ik kies voortaan voor de optie van Edwin.

Volgens mij heeft havana er ook al last van met de foto's van La Marmotte.

Jammer voor mijn al geplaatste foto's hier.

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 09 jul 2017 11:21

Ik heb hetzelfde, Ik schijn nu mijn account te moeten "updaten" (lees= 400 dollar per jaar te betalen) om plaatjes te tonen die ik al 10 jaar gebruik. Hoe krijg je het verzonnen. :dislike: Wat heb ik toch een bloedmongole hekel aan het mensentype dat dit soort verdienmodelletjes bedenkt en dan de gore lef heeft het "updaten" te noemen. Ze zouden hun hersenen eens moeten laten updaten, met een honkbalknuppel.

Is dat tinypic een redelijk alternatief?
Veni. Vidi. Fietsie.

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 09 jul 2017 11:33

Tinypic.com is handig om één foto te uploaden om bijvoorbeeld hier op het forum te tonen. Voor het online beheren van een fotocollectie is het niet geschikt.

En 10 jaar gratis gebruik hebben mogen maken van een dienst... en dan dergelijke krachttermen gebruiken. Daar word ik dan weer simpel van.

Er zijn zat andere mogelijkheden om je foto's online te hosten, gratis of goedkoop. Maar als je niet betaalt mag je naar mijn mening ook niet veel verwachten.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8359
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 09 jul 2017 11:44

afrit13 schreef: 09 jul 2017 11:33 Tinypic.com is handig om één foto te uploaden om bijvoorbeeld hier op het forum te tonen. Voor het online beheren van een fotocollectie is het niet geschikt.

En 10 jaar gratis gebruik hebben mogen maken van een dienst... en dan dergelijke krachttermen gebruiken. Daar word ik dan weer simpel van.

Er zijn zat andere mogelijkheden om je foto's online te hosten, gratis of goedkoop. Maar als je niet betaalt mag je naar mijn mening ook niet veel verwachten.
Maar dan was een vroegtijdige waarschuwing wel op zijn plaats geweest.
Ik neem aan dat het gratis online hosten nog maar van zeer korte duur is. Velen anderen zullen waarschijnlijk volgen.

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 09 jul 2017 12:03

Precies. Als men zelf enige beschaving had gehad dan had er eerst een waarschuwing uit gegaan, Iets in de zin van "pas op, over drie maanden (of daarom trent) is deze dienst niet langer gratis, wilt u toch van deze site gebruik blijven maken dan is een kleine bijdrage wenselijk." En daar versta ik geen 400 dollar onder,
Maar misschien is meneer afrit 13 zelf een beetje erg simpel of wellicht verzint hij voor zijn werk zelf dit soort leuke constructies? ;)
Ik wil best ergens voor betalen maar wel naar alle redelijkheid en als dat normaal aangekondigt word. Ik zou jou wel eens willen zien als je niets vermoedend ergens naar een toilet gaat en bij de deur ineens word tegengehouden omdat je 30 euro moet betalen. Dat soort constructies wekken bij mij wrevel op, wat vreemd zeg. En mensen die het nog verdedigen ook vind ik op zijn zachts gezegd merkwaardig.

Waar heb jij je plaatjes gestalt Jans?

NB, van een andere forum waar ik kom heb ik van iemand gehoord dat zijn plaatsjes en avatar ook bij Photobucket zitten maar gewoon zichtbaar zijn, hij heeft nooit iets betaald. Dus vooralsnog kan het ook nog een hack zijn en heeft Photobucket er misschien niks mee te maken? In de hoop dat mensen lekker dociel betalen.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8359
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 09 jul 2017 12:19

@TumTumTum Wij hebben de opslag van onze foto's in Google.
Voor het uploaden van de avatar weet ik niet welk programma ik gebruikt heb. Ik was toen zo onwetend over hoe het moest dat ik een keer een voorbeeld nagewerkt heb.
Maar kun je je avatar nu ook niet gewoon direct vanuit je pc of smartfoon uploaden?
Misschien zeg ik iets heel doms, maar doordat Fiets er hard aan gewerkt heeft om het plaatsen van foto's makkelijk te maken, is er voor de site toch geen extern programma meer nodig????

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 09 jul 2017 12:53

TumTumTum schreef: 09 jul 2017 12:03 Precies. Als men zelf enige beschaving had gehad dan had er eerst een waarschuwing uit gegaan, Iets in de zin van "pas op, over drie maanden (of daarom trent) is deze dienst niet langer gratis, wilt u toch van deze site gebruik blijven maken dan is een kleine bijdrage wenselijk." En daar versta ik geen 400 dollar onder,
Maar misschien is meneer afrit 13 zelf een beetje erg simpel of wellicht verzint hij voor zijn werk zelf dit soort leuke constructies? ;)
Ik wil best ergens voor betalen maar wel naar alle redelijkheid en als dat normaal aangekondigt word. Ik zou jou wel eens willen zien als je niets vermoedend ergens naar een toilet gaat en bij de deur ineens word tegengehouden omdat je 30 euro moet betalen. Dat soort constructies wekken bij mij wrevel op, wat vreemd zeg. En mensen die het nog verdedigen ook vind ik op zijn zachts gezegd merkwaardig.
Ik verdedig de acties van Photobucket volgens mij nergens (maar misschien lees jij het anders). Daarnaast vind ik het niet netjes van je dat je mij 'simpel' noemt en allerlei conclusies trekt over mij. :roll:

Succes met gratis plaatjes delen op het boze internet.

Plaats reactie