Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Afbeeldingen uploaden

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 09 jul 2017 16:52

Jans schreef: 09 jul 2017 12:19 Maar kun je je avatar nu ook niet gewoon direct vanuit je pc of smartfoon uploaden?
Misschien zeg ik iets heel doms, maar doordat Fiets er hard aan gewerkt heeft om het plaatsen van foto's makkelijk te maken, is er voor de site toch geen extern programma meer nodig????
Dat is mijn idee ook.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 09 jul 2017 17:21

Ja, Gebruikerspaneel, Profiel en dan
Bijlagen
Avatar.JPG
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 09 jul 2017 20:01

Ok dank je, dat ga ik proberen. Hoop ik dat ik mijn vertrouwde Guust nog ergens kan vinden.

@ Afrit 13, doe niet zo onbenullig. Ik vind de manier waarop je gebruikelijk op mijn posts reageert ook niet erg prettig. Ik heb al vaker gemerkt dat je de neiging hebt erg laatdunkend op mij te reageren, ik wil je vriendelijk verzoeken daar mee op te houden. Je hoeft mij niet aardig te vinden, laat me maar gewoon met rust.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8361
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 09 jul 2017 20:10

Ach TTT, hij zegt eerder dat hij "simpel wordt", en dan bevestig jij dat min of meer en dan wordt hij boos.
En als iets 10? jaar gratis is, dan moet jij het gewoon vinden dat je, zonder waarschuwing, niet meer bij je foto's kunt, anders dan 400 euro te betalen? (Of is dit info dat niet klopt. Ik kan het haast niet geloven, dan zijn ze toch hun eigen site aan het verzuipen?)
@afrit13 Je kunt het wel niet zo bedoeld hebben, maar ik lees het toch ook echt ook zo.

senior
Forum-lid
Berichten: 2212
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 09 jul 2017 22:25

TumTumTum schreef: 09 jul 2017 20:01 Ok dank je, dat ga ik proberen. Hoop ik dat ik mijn vertrouwde Guust nog ergens kan vinden.

@ Afrit 13, doe niet zo onbenullig. Ik vind de manier waarop je gebruikelijk op mijn posts reageert ook niet erg prettig. Ik heb al vaker gemerkt dat je de neiging hebt erg laatdunkend op mij te reageren, ik wil je vriendelijk verzoeken daar mee op te houden. Je hoeft mij niet aardig te vinden, laat me maar gewoon met rust.
Welke wil je: https://www.google.nl/search?q=guust+fl ... 20&bih=940 :D

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3079
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 10 jul 2017 09:13

Jans schreef: 09 jul 2017 20:10 Ach TTT, hij zegt eerder dat hij "simpel wordt", en dan bevestig jij dat min of meer en dan wordt hij boos.
En als iets 10? jaar gratis is, dan moet jij het gewoon vinden dat je, zonder waarschuwing, niet meer bij je foto's kunt, anders dan 400 euro te betalen? (Of is dit info dat niet klopt. Ik kan het haast niet geloven, dan zijn ze toch hun eigen site aan het verzuipen?)
@afrit13 Je kunt het wel niet zo bedoeld hebben, maar ik lees het toch ook echt ook zo.
Je kunt gewoon bij je foto's.

Het is alleen niet meer mogelijk om je foto's op andere sites (zoals fiets) te tonen.
Op zich begrijpelijk (wat mij betreft) want op die manier kan PB geen advertenties vertonen terwijl ze natuurlijk wel moeten opdraaien voor serverruimte en data verkeer.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8361
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 jul 2017 10:09

@MackersV2.0 Om te voorkomen dat ik mee ga roepen in onzin, moet je dan wel € 400 euro betalen per jaar om wel te kunnen uploaden op sites? Dat zou ik dan wel een hele hoge prijs vinden.

Gebruikersavatar
AmstelGoldRaas
Forum-lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 15 nov 2015 21:15

Gebruikersavatar AmstelGoldRaas 10 jul 2017 10:14

afrit13 schreef: 09 jul 2017 11:33 Tinypic.com is handig om één foto te uploaden om bijvoorbeeld hier op het forum te tonen. Voor het online beheren van een fotocollectie is het niet geschikt.

En 10 jaar gratis gebruik hebben mogen maken van een dienst... en dan dergelijke krachttermen gebruiken. Daar word ik dan weer simpel van.

Er zijn zat andere mogelijkheden om je foto's online te hosten, gratis of goedkoop. Maar als je niet betaalt mag je naar mijn mening ook niet veel verwachten.
+1

Wat een huiltopic... :roll:

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3079
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 10 jul 2017 10:45

Jans schreef: 10 jul 2017 10:09 @MackersV2.0 Om te voorkomen dat ik mee ga roepen in onzin, moet je dan wel € 400 euro betalen per jaar om wel te kunnen uploaden op sites? Dat zou ik dan wel een hele hoge prijs vinden.
Probleem (voor PB) is dat je juist niet uploadt naar andere sites, maar via die andere site linkt naar de servers van PB. Dus als honderd mensen naar jouw plaatje kijken op fiets.nl, wordt het honderd keer gedownload vanaf PB terwijl het fiets niets kost.

Uploaden van PB naar b.v. fiets zodat het plaatje op de server van fiets terecht komt zal wel gewoon mogelijk blijven.

Ik verwacht overigens dat de soep niet zo heet wordt gegeten als ze opgediend wordt, en dat PB best bereid zal zijn bij protest een ander, realistischer tarief aan te bieden, maar op deze manier schudden ze wel de (te) veelgebruikers en inactieve accounts uit de boom. Helemaal gratis zal het wel niet meer worden, tenzij ze een abonnement met (zeer) beperkt dataverkeer gaan aanbieden.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 10 jul 2017 11:20

Nou, wielrenGuust kon ik niet meer vinden, heb het plaatje zelf ook niet meer dus dan maar deze. Past ook wel bij me.;)

Ik ben overigens best bereid iets te betalen voor het hosten van foto's. Maar geen 400 dollar. Dat bedrag vind ik volledig losgezongen van iedere realiteit. Mensen die dat huilen vinden verdienen kennelijk te veel geld.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
AmstelGoldRaas
Forum-lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 15 nov 2015 21:15

Gebruikersavatar AmstelGoldRaas 10 jul 2017 13:33

TumTumTum schreef: 10 jul 2017 11:20 Nou, wielrenGuust kon ik niet meer vinden, heb het plaatje zelf ook niet meer dus dan maar deze. Past ook wel bij me.;)

Ik ben overigens best bereid iets te betalen voor het hosten van foto's. Maar geen 400 dollar. Dat bedrag vind ik volledig losgezongen van iedere realiteit. Mensen die dat huilen vinden verdienen kennelijk te veel geld.
Dan betaal je geen 400 dollar en ga je op zoek naar een alternatief. Niemand die je tot iets verplicht.

Klagen over hoe duur iets is en hoeveel geld andere mensen verdienen valt bij mij in de categorie 'huilen'.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8361
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 jul 2017 13:37

AmstelGoldRaas schreef: 10 jul 2017 13:33
TumTumTum schreef: 10 jul 2017 11:20 Nou, wielrenGuust kon ik niet meer vinden, heb het plaatje zelf ook niet meer dus dan maar deze. Past ook wel bij me.;)

Ik ben overigens best bereid iets te betalen voor het hosten van foto's. Maar geen 400 dollar. Dat bedrag vind ik volledig losgezongen van iedere realiteit. Mensen die dat huilen vinden verdienen kennelijk te veel geld.
Dan betaal je geen 400 dollar en ga je op zoek naar een alternatief. Niemand die je tot iets verplicht.

Klagen over hoe duur iets is en hoeveel geld andere mensen verdienen valt bij mij in de categorie 'huilen'.
Totdat je zelf onder het minimuminkomen zit. En ga dan niet zeggen dat dat een keuze is.

Plaats reactie