Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Nieuw Onderwerp E-bike bijmaken

jos.g
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 feb 2012 23:07

jos.g 02 mar 2016 10:03

Omdat er nu ook elektrische fietsen zijn, graag een onderwerp bijmaken met als titel "E-bike" :) of "speed pedelec" " en "pedelec"

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5892
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 02 mar 2016 11:08

Waarom zou er een topic morgen komen over speed-pedelec?

Er bestaat al een topic over 45 kmh e-bikes. En over 25 kmh e-bikes? Het is hier wel een racefiets en MTB forum. Geen forum voor oude van dagen van de dikke naven maffia.
Live fast; die young. mijn blog

jos.g
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 feb 2012 23:07

jos.g 02 mar 2016 11:16

rob74 schreef:Waarom zou er een topic morgen komen over speed-pedelec?

Er bestaat al een topic over 45 kmh e-bikes. En over 25 kmh e-bikes? Het is hier wel een racefiets en MTB forum. Geen forum voor oude van dagen van de dikke naven maffia.
racefiets en MTB forum ??? het is toch "www.fiets.nl" dus alle soorten fietsen

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2201
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 02 mar 2016 11:25

Zie boven aan deze pagina: Het race en MTB magazine FIETS, voor en door fietsers. Dus niet voor alle fietsers, maar voor race en MTB. Of die elektrische dingen uberhaupt fietsen zijn daar ben ik nog niet helemaal uit zelfs.
Ach, ik zeg ook maar wat

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6100
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 02 mar 2016 11:31

Kom op, jos.g heeft gewoon een punt. fiets = fiets. bijschriften erboven zijn leuk. Maar alle soorten fietsen moeten aan bod kunnen komen. Motorfietsen, kinderfietsen, bakfietsen, mamafietsen, bmx fietsen, loopfietsen, motorfietsen, driewielers, roeifietsen. E-fietsen die 25km/u kunnen.,. E-fietsen die 45 km/u kunnen, maar zijn ingesteld op 25 km/u..., e-fietsen die 45km/u kunnen, maar zijn ingesteld op 32 km/u. e-fietsen, waar je toch van gaat zweten.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

jos.g
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 feb 2012 23:07

jos.g 02 mar 2016 12:27

MarkVeenstra schreef:Kom op, jos.g heeft gewoon een punt. fiets = fiets. bijschriften erboven zijn leuk. Maar alle soorten fietsen moeten aan bod kunnen komen. Motorfietsen, kinderfietsen, bakfietsen, mamafietsen, bmx fietsen, loopfietsen, motorfietsen, driewielers, roeifietsen. E-fietsen die 25km/u kunnen.,. E-fietsen die 45 km/u kunnen, maar zijn ingesteld op 25 km/u..., e-fietsen die 45km/u kunnen, maar zijn ingesteld op 32 km/u. e-fietsen, waar je toch van gaat zweten.
Of e-bike algemeen, dan moet ge niet naar fietscafe gaan :like:
Ik rijd wel degelijk met racefiets als met e-bike dus en als het moet met een driewieler, het zijn allemaal fietsen met remmen versnellingen en soms ook met een hulpmotor en ja ik rijdt het liefste met de racefiets, lekker afzien en grenzen opzoeken.

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 02 mar 2016 17:14

MarkVeenstra schreef:Kom op, jos.g heeft gewoon een punt. fiets = fiets. bijschriften erboven zijn leuk. Maar alle soorten fietsen moeten aan bod kunnen komen. Motorfietsen, kinderfietsen, bakfietsen, mamafietsen, bmx fietsen, loopfietsen, motorfietsen, driewielers, roeifietsen. E-fietsen die 25km/u kunnen.,. E-fietsen die 45 km/u kunnen, maar zijn ingesteld op 25 km/u..., e-fietsen die 45km/u kunnen, maar zijn ingesteld op 32 km/u. e-fietsen, waar je toch van gaat zweten.
Toch niet geheel. Het blad 'Fiets' heeft deze website als domein, dus http://www.fiets.nl refereert niet naar het vervoermiddel, maar naar het maandblad! En het blad gaat over race en MTB. Dus dat is wel de kern van de onderwerpen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8945
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 02 mar 2016 17:18

Ik wil graag een bakfiets groep. En een vouwfiets groep. En een ligfiets groep. En een oma fiets groep.
Die hebben namelijk allemaal precies even veel te maken met sportief fietsen als een "e-beke"
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5743
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 02 mar 2016 19:19

Kan ik een apart onderwerp over Triples krijgen? :mrgreen: :twisted: :lol:

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 02 mar 2016 20:53

53x11 schreef:Ik wil graag een bakfiets groep. En een vouwfiets groep. En een ligfiets groep. En een oma fiets groep.
Die hebben namelijk allemaal precies even veel te maken met sportief fietsen als een "e-beke"
:lol: Wil je nou serieus zeggen dat een e-bike net zo sportief is als die andere fietsen die je noemt? :lol:
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Plaats reactie