Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Te koop topics verdwenen

Memento_Mori
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jun 2012 10:29

Memento_Mori 17 aug 2015 22:53

Beste,

ik heb/had hier 2 actieve topics in het ' Te Koop' gedeelte van het forum en volgens mij zijn beide topics inmiddels verwijderd.

Ik had al het gevoel dat ik gek was geworden nadat ik het tweede topic had geplaatst [ik had het idee dat mijn topic als post was verplaatst naar mijn andere verkooptopic] en om deze reden heb ik de bewuste post verwijderd en opnieuw een topic aangemaakt.

Nu blijkt dat mijn beide verkooptopics zijn verwijderd....ik kan ze althans niet direct terug vinden.

Uiteraard snap ik wanneer iets niet binnen de forum reglementen valt dat hier iets aan gedaan moet worden maar het lijkt mij niet meer dan normaal om gebruikers dan middels een PB op de hoogte te stellen.

Ik ben mijzelf overigens van geen kwaad bewust omdat het in mijn beleving om twee totaal verschillende items gaat welke ik te koop heb staan [1 totale fiets & 1 wieleroutfit]

Ik zie een reactie graag tegemoet.

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3076
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 17 aug 2015 23:01

Lees met name de dikgedrukte zin in de verkoopregels eens.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Memento_Mori
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jun 2012 10:29

Memento_Mori 17 aug 2015 23:05

Ok, ik begrijp inmiddels dat er 1 actief verkooptopic mag zijn per gebruiker. Iets wat ik niet gewoon ben op andere fora. Dan lijkt het mij dat enkel het laatst geopende verkooptopic [welke buiten de spelregels valt] gedelete dient te worden?

Nu heb ik niet 1 actief verkooptopic meer over namelijk.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 17 aug 2015 23:58

mackersv2.0 schreef:Lees met name de dikgedrukte zin in de verkoopregels eens.
Ja, maar dan hoef je niet alles in ene te verwijderen. Je kunt TS toch ook even op de regels wijzen? Als hij dan niet de twee combineert dan zou je beiden kunnen verwijderen.

Je ben nogal erg radicaal net zoals met het uitsluiten van een forum lid. Zelfreflectie kan soms geen kwaad.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 18 aug 2015 00:21

Zorro schreef:
mackersv2.0 schreef:Lees met name de dikgedrukte zin in de verkoopregels eens.
Ja, maar dan hoef je niet alles in ene te verwijderen. Je kunt TS toch ook even op de regels wijzen? Als hij dan niet de twee combineert dan zou je beiden kunnen verwijderen.

Je ben nogal erg radicaal net zoals met het uitsluiten van een forum lid. Zelfreflectie kan soms geen kwaad.
Je bent weer scherp, Zwaardmans...

:lol: :lol:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 18 aug 2015 08:48

En ik wil zeker niet vervelend overkomen en begrijp dat het met twee mods nogal veel werk is en je niet alles tot op de draad kunt uitpluizen maar iets minder met de botte bijl zou toch wel kunnen? Wat jaren geleden waren er wel iets van 4-5 mods.


Als we toch een regel voor het posten van dubbele onderwerpen/vragen zouden hebben :lol: ;)
Maar ook daarbij geldt dat iemand natuurlijk het gewoon echt niet kon vinden. Maar goed, we gaan off topic.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3235
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 18 aug 2015 09:08

Zorro schreef:En ik wil zeker niet vervelend overkomen en begrijp dat het met twee mods nogal veel werk is en je niet alles tot op de draad kunt uitpluizen maar iets minder met de botte bijl zou toch wel kunnen? Wat jaren geleden waren er wel iets van 4-5 mods.
Tja, de community is groot en actief genoeg om reactie te krijgen op een oproep voor nieuwe mods lijkt mij.

Memento_Mori
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jun 2012 10:29

Memento_Mori 18 aug 2015 12:00

Hele aparte gang van zaken maar het standpunt is helder. Ik zal hier geen items meer aanbieden.

Memento_Mori
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jun 2012 10:29

Memento_Mori 18 aug 2015 14:30

Dat doet het zeker niet.

Echter kan ik mijzelf niet vinden in het beleid qua verkopen en de daarbij behorende regels/beperkingen. In plaats van op deze manier om te gaan met 'dubbele' aanbieders zie ik b.v. liever dat ze strenger optreden bij off-topic reacties in verkooptopics. Het is leuk om te horen dat mensen vinden dat je een mooie fiets hebt maar daar is een verkooptopic niet voor aangemaakt.

Het is ook meer een principekwestie en een fatsoenskwestie. Zonder enige vorm van communicatie op deze manier te werk gaan, is niet hoe ik het graag zie.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27551
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 18 aug 2015 14:32

Die off-topic replies zorgen er wel voor dat je verkooptopic mooi bovenaan blijft staan, dus zo verkeerd is dat niet als verkoper.

Memento_Mori
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jun 2012 10:29

Memento_Mori 18 aug 2015 14:35

Dat is ook zo maar nogmaals, ik vind dat niet gepast in een verkooptopic.

Plaats reactie