Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Bericht WOW Cyclothon verwijderd

Gebruikersavatar
Erwinraudur
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2015 23:01

Gebruikersavatar Erwinraudur 07 mei 2015 22:07

Hæ! Kveðjur uit IJsland, gisterenavond heb ik een topic geplaatst in het onderwerp toertochten/reizen etc. over de WOW Cyclothon (ruim 1300km in één keer rond IJsland op de racefiets) met daarin algemene info, een link én een email-contact naar een IJslandse vriendin met reisbureau die een aantal plaatsen aanbiedt in haar team.

Ik vermoed dat het bericht daarom verwijderd is, maar ik weet het niet zeker omdat ik geen mail en geen bericht heb ontvangen...

Van tevoren heb ik in de forumregels gekeken en niks gevonden over of dit soort berichten al dan niet toegestaan is. Ik wil nog erbij zeggen dat het niet om reklame gaat, ik heb een link naar de pagina erbij gezet en de verschillende mogelijkheden van deelname vermeldt.

Alvast dank! Groeten uit IJsland waar de lente nog even op zich laat wachten: -5 en sneeuw dus het seizoen begint laat voor mij dit jaar ;)

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 07 mei 2015 22:15

Ik had je bericht ook gelezen en het kwam op mij niet over als spam oid. Maar misschein heb je toch (nèt) een (ongeschreven) regel overtreden.

Maar het zou de forumbeheerders sieren om in dit soort gevallen óf het bericht te bewerken en en 'ongepaste' te verwijderen, óf om in ieder geval de poster te melden waarom zijn bericht is verwijderd. Maar ach, ik gooi alle reclame die bij het tijdschrift Fiets zit ook altijd weg zonder het te melden ;) :lol:

Plaats reactie