Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Teveel topics

Slam_HGV
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 18 jan 2015 11:51

Slam_HGV 15 mar 2015 22:33

Een nadeel van algemene topics is dat het overzicht verloren gaat. Op een gegeven moment komen er zoveel pagina's dat 'nieuwe' leden of interesses overweldigend worden. De zoekfunctie op het forum is persoonlijk niet mijn grootste vriend om wat te vinden.

Een recent voorbeeld wat ik voorbij zag komen in het Strava-topic. Iemand had een paar algemene vragen over Strava, maar gaf letterlijk aan dat hij niet 82 pagina's aan informatie door kan/wil spitten.

Zelf vind ik de huidige opzet en vorm geen probleem.

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1797
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 15 mar 2015 22:48

Zorro schreef:Nee hoor. Als je dageliks even snel over de nieuwe onderwerpen gaat dan is dat prima bij te houden.
Een beetje 'speed reading' helpt daarbij en echt goed lezen wat daadwerkelijk van interesse voor je is.
Juist, ik heb de meest recent bijgewerkte topics ook bij de favorieten staan.
Klik deze zowat elke dag even aan.
Zijn er dan topics die mijn interesse wekken, dan lees ik die even.
Zo blijf je zeg maar "up- to- date".
Zoek ik echt iets specifieks dan gebruik ik de zoekfunctie.
Dus misschien een goede tip voor mensen die zo nu en dan het overzicht een beetje kwijt zijn is om ook even de meest recente topics als favoriet toe te voegen.
Persoonlijk vind ik het Fietsforum goed werken, ik heb nooit gedacht dat er teveel topics zijn.
Inderdaad komen er wel eens ooit topics voorbij die al eens eerder zijn geweest, maar zoals geschreven, gaan deze toch ook vaak over persoonlijke vraagjes.
Dat maakt dit forum juist weer prettig.
Bikers are not alone

Plaats reactie