Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Waarom wordt een topic gesloten

Gebruikersavatar
tieky
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 13 aug 2010 13:08
Locatie: Breda

Gebruikersavatar tieky 25 aug 2010 18:23

Ik zag in het Fietscafé een topic voorbij komen over Ajax - Kiev, maar deze wordt door de forum-mod gesloten onder het mom dat het geen voetbal-café mag worden.
Maar volgens mij staat in de ondertitel van het FietsCafé: Als het even niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Dus ik snap niet waarom deze discussie gesloten is. Ik denk dat er onder de forumleden toch nog wel een aantal voetballiefhebbers zijn. Waarom zouden ze hier dan niet daarover mogen discussiëren??

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 25 aug 2010 18:55

PM de mod zou ik zo zeggen...
You should see me go downhill...

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 25 aug 2010 19:45

Omdat voetbaltopics nogal de neiging hebben uit de hand te lopen, denk ik. Er zijn ook genoeg fora over voetbal elders op het net. Kan me wel vinden in de beslissing van de mods.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 25 aug 2010 20:08

[quote="Corniel"]Omdat voetbaltopics nogal de neiging hebben uit de hand te lopen, denk ik. Er zijn ook genoeg fora over voetbal elders op het net. Kan me wel vinden in de beslissing van de mods.[/quote]

Hoi,

Ik ben dan wel geen voetbalfanaat maar kan me toch niet vinden in het feit dat er maar bot een slot op wordt gegooid.

Het stond tenslotte idd in het FietsCafe!! Wat zijn andere criteria dan om Topics in het Fietscafe te sluiten? Laten gaan zou ik zeggen TENZIJ het echt uit de klauwen loopt op wat voor manier dan ook.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 25 aug 2010 20:08

[quote="Corniel"]Er zijn ook genoeg fora over voetbal elders op het net.[/quote]

+1
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 25 aug 2010 20:18

Lijkt me toch vrij duidelijk, dit is het Fiets Forum, dus gaat het hier over fietsen. Zo nu en dan eens een topic over een ander onderwerp is echt geen probleem en dat moet ook gewoon kunnen (bijv topic over politiek tijdens de 2e kamer verkiezingen of over wk voetbal). Maar ik zie echt niet in wat we met een topic over een play-off wedstrijdje moeten op een Fiets Forum. Als ze de finale spelen lijkt het me vroeg genoeg voor een topic (wat ik overigens zelf niet zal lezen, omdat het mij geen bal interesseert).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 25 aug 2010 20:29

AMCF verwoordt mijn beslissing prima.
Als er grote evenementen zijn is er altijd ruimte voor een dergelijk topic (Spelen, WK, verkiezingen, Championslegue finale, etc), maar niet voor dit soort spelletjes.
Er zijn plaatsen genoeg op het forum waar over voetbal gepraat kan worden tot in de kleinste details.

Het Fietscafe is een zeer breed forum-onderdeel, maar ook hier is het wel handig om een beetje binnen "het wereldje" te blijven.
Less is bore

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 25 aug 2010 20:54

Wat zijn ze goed hè, die mods.:D

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 25 aug 2010 20:55

[quote="Amclassic-fan"]een topic over een play-off wedstrijdje....[/quote]

Vind wel dat je verdacht gedetaileerd kan vertellen wat voor wedstrijd dit is! ;)


Anyway, ik keek in eerste instantie ook vreemd op dat het topic zomaar verwijderd werd.
Nu, na de uitleg van zowel AMCF en Daniel, kan ik me er helemaal in vinden.

Soms is het leven zo simpel als er behoorlijk gecommuniceerd wordt, zelfs op een forum :)
FacebookS3RSSite

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 25 aug 2010 20:57

Dat zeg ik!

en inderdaad...het leven kan zo simpel zijn.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 25 aug 2010 21:05

Hoi,

Ach, die Mods zijn toch ook maar mensen en moeten dat zooitje hier 'onder controle houden'.
Dan maak je wel eens een beslissing waar niet iedereen het mee eens is. Als we op dat laatste moeten wachten dan gebeurd er nooit iets.

In mijn eerdere post gaf ik alleen aan waarom IK me er niet 100% in kan vinden om dat Ajax-Kiev Topic te sluiten. Pure ventilatie van mijn persoonlijke mening. Een Forum is echter iets groter dan mijn persoon :D
De redenatie van de Mods snijdt ook wel hout en het is aan hun om de beslissing te nemen.

We krijgen die Mods wel :D ;)

Mvg, Zorro

We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 25 aug 2010 21:12

2-1 trouwens :-)
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

Plaats reactie