Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Waarom wordt een topic gesloten

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 25 jan 2021 20:11

@Daniel
Ik heb zelf niet alle berichten meer gezien, maar in hetgeen ik nog wel heb gelezen werd door meerdere personen het geweld op z'n minst goed gepraat.

@Lcsmet
Als dit jouw definitie van censuur is, dan is het niet mijn definitie van censuur

@RVV
Jouw reacties van gisteravond hebben zeker hun bijdrage geleverd aan het sluiten van het topic. We hebben al een heel aantal keer op kleine schaal ingegrepen. Dit is een fiets forum en wij zitten er niet op te wachten om 24 uur per dag met z'n 3'en politieagentje te spelen in een topic dat niet over fietsen gaat.

@Allen
Als het 1 iemand was geweest die over de grens ging dan hadden we die persoon wel een ban gegeven. Dat was niet het geval.
Wij hadden het topic ook graag open gehouden, dat was de reden dat we het vorige week opnieuw geopend hadden nadat het toen ook al was misgelopen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 25 jan 2021 20:27

Als de eigenaar/beheerder van een gratis(!) forum een topic beu is, dan gaat ie op slot. Zo simpel is het toch gewoon.

Afbeelding

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 25 jan 2021 20:53

amclassic-fan schreef: 25 jan 2021 20:11 @Daniel
Ik heb zelf niet alle berichten meer gezien, maar in hetgeen ik nog wel heb gelezen werd door meerdere personen het geweld op z'n minst goed gepraat.

@Lcsmet
Als dit jouw definitie van censuur is, dan is het niet mijn definitie van censuur

@RVV
Jouw reacties van gisteravond hebben zeker hun bijdrage geleverd aan het sluiten van het topic. We hebben al een heel aantal keer op kleine schaal ingegrepen. Dit is een fiets forum en wij zitten er niet op te wachten om 24 uur per dag met z'n 3'en politieagentje te spelen in een topic dat niet over fietsen gaat.

@Allen
Als het 1 iemand was geweest die over de grens ging dan hadden we die persoon wel een ban gegeven. Dat was niet het geval.
Wij hadden het topic ook graag open gehouden, dat was de reden dat we het vorige week opnieuw geopend hadden nadat het toen ook al was misgelopen.
Ik heb even in mijn geheugen terug gezocht met welke opmerkingen in dan over de schreef ben gegaan.

Zonder in te gaan op het topic zelf heb ik vooral aangegeven waarom het fout is gegaan en dat politiek daar vooral wat mee moest gaan doen.

Wat is gebeurd en besproken in de 800 pagina’s van dat topic was kwam uiteindelijk tot uiting in de maatschappelijke onrust (het demonstreren de onlusten en rellen) daar worden meningen over gegeven en dit gebeurde misschien scherp maar niet respectloos.

Maargoed de keuze is gemaakt. Dat zal ik respecteren.

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 26 jan 2021 07:21

@Moderators
Waren er klacht(en) binnengekomen?

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8926
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 26 jan 2021 07:33

Ja, (oa?) van mij. Het verwijt krijgen in NSB kringen te verkeren vanwege een anecdote die ik opschreef (en minstens drie forumleden die toen niet wisten hoe snel ze moesten meehuilen met de wolven) was voor mij een brug te ver.
Vooral ook omdat de aantijging nergens op sloeg, maar dat er gewoon niet goed gelezen wordt. Dat laatste is dan weer een terugkerend thema.
Ik heb overigens niet gepleit voor sluiting van het topic, maar wel besloten er niet meer in te reageren.
Meer hoef ik er niet over kwijt, voor je het weet gaat het hier precies dezelfde kant op.. :?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8288
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 26 jan 2021 09:00

En dan hier door gaan mekkeren.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15821
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 26 jan 2021 19:26

amclassic-fan schreef: 25 jan 2021 20:11 .....;
@Lcsmet
Als dit jouw definitie van censuur is, dan is het niet mijn definitie van censuur
............
In jouw hoedanigheid kan je inderdaad, posts verwijderen en topics sluiten. Watin het betrokken topic ook gebeurt is.
Volgens mij is dat een vorm van censuur.
Gelukkig mogen we (nog) van mening verschillen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie