Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Waarom wordt een topic gesloten

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 27 aug 2010 02:03

[quote="Amclassic-fan"]Ik heb er vanavond al even over gedacht hoe ik die tekst aan kon passen, zodat het er staat met het idee wat wij als mods voor dat gedeelte hebben. Als het niets met fietsen te maken heeft hoort het er niet thuis, wat uitzonderingen daar gelaten.[/quote]

Ach AMCF, bespaar je toch de moeite van het nadenken.
Het is klaar als een klontje, maar er zijn er altijd de persee tegen de kerk aan willen pissen.

Een topic als ik ben net vader geworden is op zichzelf staand, zonder gevolg.

Ajax-Kiev wordt gevolgd door Real Madrid, AC milan, alle competitie wedstrijden, de knvb beker, johan cruijff schaal en als het even kan de kwalificatie wedstrijden voor het EK.
Uiteraard willen de PSV, Feyenoord, Twente en AZ fans intussen ook hun eigen zegje hebben.
Als iemand dat verschil niet kan zien m.b.t. het binnen de perken houden.....

Over dat telefoonadvies zal ik niet eens beginnen, dat was echt te belachelijk voor woorden.
FacebookS3RSSite

Gebruikersavatar
bluebird
Forum-lid
Berichten: 652
Lid geworden op: 19 jul 2005 19:27
Locatie: huis in het bos

Gebruikersavatar bluebird 27 aug 2010 12:57

[quote="Amclassic-fan"]Ik heb er vanavond al even over gedacht hoe ik die tekst aan kon passen, zodat het er staat met het idee wat wij als mods voor dat gedeelte hebben. Als het niets met fietsen te maken heeft hoort het er niet thuis, wat uitzonderingen daar gelaten.[/quote]

Ja, het idee wat jullie hebben is mij inmiddels duidelijk geworden, thnx!
Nu staat er alleen nog bij Fietscafé: 'Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.'
Wellicht is iets in de trant van 'Voor als de link met fietsen minder duidelijk is/ voor overige zaken die de fietser bezighoudt/ voor minder fietsgerelateerde onderwerpen' een optie.... Blijft lastig om precies weer te geven wat de achterliggende bedoeling is.
Maar goed, de mods bepalen verder wat wel of niet kan blijven bestaan.... easy as that... :D
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2609
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 25 jan 2021 09:04

Als besloten wordt een topic te sluiten kan er dan in het topic als laatste post misschien gemeld worden wat de aanleiding of reden is?

Gebruikersavatar
Philippos
Forum-lid
Berichten: 2847
Lid geworden op: 08 jun 2018 23:40
Locatie: Castricum
Contact

Gebruikersavatar Philippos 25 jan 2021 09:11

Je doelt op de corona topic. Deze was laatst ook even gesloten met opgaaf van reden en weer heropend met de voorwaardes om deze open te houden. Als er vervolgens Urkers, Mocros e.d. ter sprake komen op een bepaalde manier, dan snap je zelf toch ook wel wat de reden is?

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27460
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 25 jan 2021 09:17

Er werd weer de vergelijking gemaakt met totalitaire regimes en vooraf was aangekondigd dat dit tot sluiting zou leiden.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37360
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 25 jan 2021 09:38

Ik zag het gisteravond laat, dus dit verbaast mij niet. Jammer dat het nodig is.
Less is bore

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 jan 2021 10:20

Zeer terecht. Het topic was in eerste instantie bedoeld als uitlaatklep maar is gaandeweg verschoven naar zeer polariserend.
En met een aantal zeer expliciete uitspraken van de laatste dagen liep het echt de spuigaten uit vind ik.

Wel goed om de rust weer een beetje terug te laten keren.
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2609
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 25 jan 2021 10:30

Philippos schreef: 25 jan 2021 09:11 Je doelt op de corona topic. Deze was laatst ook even gesloten met opgaaf van reden en weer heropend met de voorwaardes om deze open te houden. Als er vervolgens Urkers, Mocros e.d. ter sprake komen op een bepaalde manier, dan snap je zelf toch ook wel wat de reden is?
Dan ga je er wel van uit dat ik (en andere bezoekers) die eerdere waarschuwing gelezen en onthouden heb. In een topic met 800+ pagina's lijkt me dat een behoorlijke aanname. Vandaar mijn vraag om als men een topic sluit dit duidelijk te maken in de laatste post.

hopjes
Forum-lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 31 dec 2015 11:26

hopjes 25 jan 2021 11:06

Ik vind het verstandig om het corona-topic te sluiten, ik vind het echter wel zeer irritant dat er selectief berichten verwijderd zijn. Zet dan het hele topic op onzichtbaar, nu kun je namelijk niet meer uitleg geven aan je eigen posts. Ik heb een mod gevraagd om mijn berichten te verwijderen en enzzo heeft een pb met meer details.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 jan 2021 11:50

Joseba schreef: 25 jan 2021 10:30
Philippos schreef: 25 jan 2021 09:11 Je doelt op de corona topic. Deze was laatst ook even gesloten met opgaaf van reden en weer heropend met de voorwaardes om deze open te houden. Als er vervolgens Urkers, Mocros e.d. ter sprake komen op een bepaalde manier, dan snap je zelf toch ook wel wat de reden is?
Dan ga je er wel van uit dat ik (en andere bezoekers) die eerdere waarschuwing gelezen en onthouden heb. In een topic met 800+ pagina's lijkt me dat een behoorlijke aanname. Vandaar mijn vraag om als men een topic sluit dit duidelijk te maken in de laatste post.
@Joseba, Zie hier: viewtopic.php?f=24&t=91969&start=10380
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2609
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 25 jan 2021 11:53

Had ik inmiddels zelf ook teruggevonden maar vraag blijft onverminderd en ook niet alleen voor dat topic. Bij sluiten van een topic afronden door duidelijk te maken waarom een slotje.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 jan 2021 11:57

Die staat er inmiddels ook zie ik.
je wordt op je wenken bediend ;)
Do or don’t, there is no try

Plaats reactie