Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Nieuwe forum online!

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1798
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 11 jun 2011 14:36

lvgh schreef:De avatars vind ik ook veel te groot, gaat daar nog iets aan gebeuren?
Volgens mij kun je die in je gebruikerspaneel zelf aanpassen, dus verkleinen.
Zo te zien hebben al meerdere mensen dit gedaan.
Mijn avatar kan ineens wel zijn oogjes knipperen, wat voorheen niet kon :) :roll:
Bikers are not alone

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 11 jun 2011 15:59

lvgh schreef: De avatars vind ik ook veel te groot, gaat daar nog iets aan gebeuren?
Ik heb die van jou even op 80px breed gezet, kun je zelf idd wijzigen in je profiel.
lvgh schreef:Het lijkt ook wel of er nu minder posts per pagina staan, klopt dat? Ik scroll en klik me een ongeluk en eea is er niet overzichtelijker op geworden.
Klopt, ik heb het nu verhoogd van 10 naar 15 posts per pagina...beter??
Komende tijd moeten maar even kijken wat de meerderheid prettig vind, kan altijd verbeterd worden :)
lvgh schreef:Is er nog een manier om de berichten uit de inbox te bewaren? Daar staat nuttige info in. Bij het oude forum was er geen limiet, nu mag je opeens maar 50 berichten hebben. Ook kunnen nieuwe berichten niet gelezen worden.
Onderaan je inbox heb je de mogelijkheid je geselecteerde berichten te exporteren naar je computer als bijv. csv-bestand. Het forum is niet bedoeld als opslagplek voor 1-op-1 communicatie, met zoveel gebruikers loopt het aan mb dat we dan wegzetten heel erg snel op. Dat blijft dus op 50.
Nieuwe berichten blijven overigens bewaard, ook als je er meer dan 50 hebt. Je kunt ze alleen niet lezen. Dat kan pas als je oude verwijderd en weer onder de 50 komt.
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 11 jun 2011 16:21

farelli schreef:
legrimpeur schreef: Zelf krijg ik via PM nog wel eens vragen over de streek waar ik m'n verslagjes over gepost heb. Omdat de foto's nu niet meer zichtbaar waren, ben ik maar vast begonnen e.e.a. handmatig aan te passen (monnikenwerk :mrgreen: ).
Digibetenvraag :oops: Hoe doe je dat?
M.b.v. de optie 'Toon je eigen berichten' de aan te passen topics (proberen) te vinden (je moet dus wel zo ongeveer weten wanneer je ergens foto's geplaatst hebt) en vervolgens met de 'Wijzig'-knop de zaak aanpassen.

Voorbeeld:

oude formaat [img=http://img69.imageshack.us/img69/3636/gedc0282.jpg]

nieuwe formaat [img]http:.........................................................................jpg[/img]

Aan het begin en het einde van de 'string' moet je dus een paar kleine aanpassingen doen.

(Ik heb bij het nieuwe formaat de 'inhoud' weggelaten, anders krijg je alleen de foto te zien, tenzij je via de 'Citeer'-knop zou kijken).
Laatst gewijzigd door Le Grimpeur op 11 jun 2011 21:25, 2 keer totaal gewijzigd.
60 x Ventoux

Gebruikersavatar
bmwpower
Forum-lid
Berichten: 598
Lid geworden op: 28 apr 2011 17:34
Locatie: Alphen aan den Rijn

Gebruikersavatar bmwpower 11 jun 2011 16:58

Ik vind het wel een net en overzichtelijk forum zo. Het is natuurlijk wel even wennen tov de vorige versie.

Enige wat ik jammer vind is dat je niet direct kan reageren onderaan een topic.
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 11 jun 2011 17:01

@legrimpeur: dank je wel.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37675
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 11 jun 2011 17:11

bmwpower schreef: Enige wat ik jammer vind is dat je niet direct kan reageren onderaan een topic.
Idd, dat miste ik ook al.
Is daar iets aan te doen? Zit wel standaard in de phbb software volgens mij (gezien andere forums).
Less is bore

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 11 jun 2011 17:22

Ook jammer dat je in een topic niet meer kunt zien of iemand online is (er stond vroegah dan zo'n groen stipje).

En krijg ik automagisch m'n hoofdletter F terug of moet ik dat aanvragen :?:

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2328
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 11 jun 2011 18:26

daniel1975 schreef:Dit is gewoon even wennen. 2 dagen later gaat het alweer een stuk beter :)
Nou, wat betreft het lezen van verminkte (oude) berichten, het telkens horizontaal moeten scrollen om een tekst volledig te kunnen lezen, de te kleine lettertjes, het ‘redirecten’ naar niet-bestaande pagina's, het telkens opnieuw moeten inloggen, et cetera... volgens mij gaat dat ook na 2 maanden nog steeds niet wennen. (Beetje vreemd eigenlijk dat dergelijke problemen — onopgemerkt — door de migratie-testfase gerold zijn.)

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1798
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 11 jun 2011 18:44

foosho schreef:Ook jammer dat je in een topic niet meer kunt zien of iemand online is (er stond vroegah dan zo'n groen stipje).
Scroll naar onderen en onderaan links staat wie er op het geopende topic online is.
Bikers are not alone

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 11 jun 2011 18:45

Het is af en toe wel zoeken waar de "zoek" functie zich bevind
:)
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 11 jun 2011 20:15

MIjn avatar was verdwenen, dus wilde ik een nieuwe uploaden. Dit doe ik met imageshack maar ik krijg de melding dat de url niet geldig is. Wat doe ik fout?

Gebruikersavatar
apexrider
Forum-lid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 16 okt 2009 21:39
Locatie: Almere

Gebruikersavatar apexrider 11 jun 2011 20:43

trudie schreef:MIjn avatar was verdwenen, dus wilde ik een nieuwe uploaden. Dit doe ik met imageshack maar ik krijg de melding dat de url niet geldig is. Wat doe ik fout?
Krijg je de afbeelding wel te zien als je jouw url in de adres-balk van je browser invult? Een geldige url naar een afbeelding op ImageShack ziet er bv als volgt uit: http://img4.imageshack.us/img4/3725/sensa.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Plaats reactie