Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Rubriekswijzigingen

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 dec 2006 01:49

Ik vind het wel een stuk overzichtelijker gevonden. Als ik nu iets op moet zoeken weet ik tenminste waar ik moet zoeken. Als ik voorheen bijvoorbeeld iets over pedalen wilde terug zoeken moest ik in 3 verschillende subfora gaan zoeken (pedalen en schoenen + onderdelen + crankstel en aandrijving).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27533
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 23 dec 2006 18:27

Gaat er nog iets gebeuren met het forum "Nieuwe fiets kopen"? Staat nu al 2 weken bevroren...

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 dec 2006 19:59

Alle discussies moeten met de hand overgezet worden, dat is per discussie 6 muisplekken op verschillend locaties op je scherm. Binnen een week zullen we de rest wel gedaan hebben, maar het is niet iets wat je even in een uurtje doet.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 07 jan 2007 23:25

Wat betreft het forumonderdeel "deelnemers forum".
Wat "deelnemers" en "andere onderwerpen" zijn vind ik vaag. De topics daarin geven overlap met andere forumonderdelen zoals "fietscafe" en "wielrennen": Forumkleding 2007 zou geplaatst kunnen worden in "kleding en schoeisel"; Loslopende Honden in "fietscafe"; Droomfiets in "wielrennen" etc. 
Ik geef toe, een goede scheidslijn tussen de verschillende forumonderdelen is vrijwel onmogelijk, "deelnemers forum" daarentegen is m.i. een duidelijk voorbeeld van een slechte scheidslijn.
Niet dat ik de moderators van dit forum met veel werk wil opzadelen: dit is slechts een vaststelling en vraag daar beleefd aandacht voor.

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 08 jan 2007 10:11

Dat ben ik wel met je eens, ik zal nog eens kijken wat we hier mee kunnen.
Toen ik de inhoud van deze rubriek voor het eerst zag vroeg ik me bij sommige topics ook af waarom die onder "forumdeelnemers" stonden.
Afbeelding | Afbeelding

Plaats reactie