Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Uitbreiding zoekmogelijkheden forum

jandoedel
Forum-lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 05 jun 2006 17:45

jandoedel 18 okt 2007 00:56

Ik maak veel gebruik van de keuze "Nieuwe onderwerpen". Daarbij word ik vaker gestoord tijdens het lezen van die nieuwe onderwerpen. Wanneer ik dan verder wil lezen dan zijn de nieuwe onderwerpen die ik nog niet heb gelezen als oud gemarkeerd. Het zou fijn zijn wanneer je een extra mogelijkheid zou hebben waarbij je zelf kunt aangeven tot hoever je terug wilt gaan bij het lezen van nieuwe onderwerpen.

De mogelijkheid om je te abonneren op bepaalde onderwerpen waarin je geïnteresseerd bent zou ik ook een leuke mogelijkheid vinden. Een persoonlijke sticky dus.

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 16 nov 2007 10:43

ook zou het makkelijk zijn als je met een druk op de knop een overzicht kan krijgen van alle topics waarin je gepost hebt... Of in iedergeval dat je in het zoekformulier kan zoeken naar alle reacties van een bep. persoon..

nu kan ik met geen mogelijkheid vinden in welke topics ik allemaal gepost heb.. nu ja misschien kan ik met google er wel achter komen, maar dat is een beetje omslachtig lijkt me .. Maar goed..

:winkthumb:

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 16 nov 2007 11:04

Idd, zou erg handig zijn :)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1797
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 19 feb 2008 00:08

Ja, dit zou erg gemakkelijk zijn.
Dat je inderdaad van een bepaald forumlid al zijn posts zou kunnen bekijken,
of bijvoorbeeld van een bepaalde periode (jaar of maand).
Toen ik nog niet was aangesloten, in de oudere versie van het forum,
was het ook mogelijk om op AUTEUR te zoeken.
Bikers are not alone

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 feb 2008 10:50

Het staat op ons wenslijstje, ik zou 't zelf ook wel makkelijk vinden, maar moet nog een poosje geduld hebben.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 31 aug 2008 11:39

Kick ..

hoe zit het hier mee? Wordt er nog gewerkt aan de zoek mogelijkheden?
:winkthumb:

Gebruikersavatar
wouterf
Forum-lid
Berichten: 863
Lid geworden op: 13 aug 2006 23:14

Gebruikersavatar wouterf 31 aug 2008 12:20

Gewoon zorgen dat je een nieuwe browser hebt en alles in tabbladen openen. Zo doe ik het en werkt prima.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 31 aug 2008 18:17

Hoi,

Nee dus. Ik heb een Browser met Tabbladen (inderdaad erg handig maar dat wist ik al een tijdje).

Als ik nu dus zoek op 'Zorro' (Header en Body) krijg ik resultaten waar ik OOIT in gepost heb. Maar ik wil gewoon zien wat IK in een bepaalde week/maand gepost heb.

Mensen posten vaak niet geheel logisch of omdat niet duidelijk is exact waar te posten.

Voorbeeld. Iemand heeft problemen met het van een casette op een bepaald wiel. Kun je onder Techniek als wel als onder Wielen posten.
Waar zat die post ook alweer?

Als ik dan een reactie heb geplaatst en later wil vinden (het Topic niet meer wetende) krijg ik tig hits met Topics waar ik OOIT wat gepost heb ook al geef ik de 'Afgelopen Week' in.
Zoek het maar uit dus.

Ik houd nu dus een lijstje handmatig bij sinds vorige week met Onderwerpen en Topics waar ik gepost heb. Niet echt handig maar wel een manier om alles terug te vinden.

Mvg, Zorro

We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

lange_666
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 aug 2008 00:37

lange_666 06 nov 2008 12:44

Zou inderdaad makkelijk zijn. Was vandaag op zoek naar een post van mij. De hele handel mogen afzoeken. De zoekoptie uitbreiden met zoeken op naam zou zeker een aanwinst zijn.

borrie
Forum-lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:58

borrie 08 nov 2008 18:17

[quote="hendrikjan"]ook zou het makkelijk zijn als je met een druk op de knop een overzicht kan krijgen van alle topics waarin je gepost hebt...
[/quote]

idd ben ik het heel erg mee eens! Zou dit graag terug zien! :) kan bijv. Onder Profiel een itempje gemaakt worden.

Gr
Rob

borrie
Forum-lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:58

borrie 08 nov 2008 18:18

Of dat je een zoekfunctie hebt waarmee je op gebruiker kan zoeken/ topic starter. Dan typ je gewoon jezelf in! :D is misschien sneller gemaakt en net zo handig!

Plaats reactie