Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Topic verwijdert/ verdwenen???

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 26 nov 2007 22:17

Hey hallo, misschien een wat vreemde vraag, maar ik heb het idee dat er topics verdwijnen.. kLopt dat en als dat klopt, komt het dan doordat jullie topics weghalen? En zo ja, waarom dan? Ze kunnen toch ook door een mod met een opmerking worden gesloten? Dan kunnen mensen er nog wat van leren

Ik vraag dit omdat ik een bepaald topic met geen mogelijkheid meer kan vinden, t ging over het afslijpen/ afvlakken van lagers van 7 naar 6 mm.. Niet dat het nu het meest interresante topic is/ was, maar het feit dat ik het nu niet meer kan vinden frustreert met mateloos.. Voor hetzelfde geld staat het nog ergens en kan ik gewoon niet met de zoekfunctie omgaan ..

[edit] ik weet trouwens zeker dat er zaken verdwijnen, gelet op mijn postcount .. die schommmelt .. [/edit]
:winkthumb:

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 27 nov 2007 23:39

Hele topics worden bij mijn weten niet zomaar gedelete.
Ik verwijder wel eens een reaktie IN een topic die totaal off-topic is zonder dat te melden, maar als het ergens toe doet maak ik er altijd een melding van, of stuur een pm.

Het topic waar jij het over hebt zou ik zo ook niet weten te vinden. Is het een oud topic?
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 nov 2007 00:05

Ik weet welk topic je bedoelt, maar ik kan het zelf ook niet terug vinden. Probleem is dat ik de topictitel ook niet meer herinner. Er is geen enkele aanleiding geweest om dat topic te verwijderen, dus kan ik me niet voorstellen dat dat gebeurt is.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 28 nov 2007 10:36

tja toch vreemd... misschien is mijn post coun t gaan schommelen door een paar "opgeschoonde" te koop topics.. blijkt het raar waar dan ineens dat topic over die lagers heen is gegaan.. Ik zou zweren dat het in het subforum techniek stond maar ik heb daarvan de eerste 5/6 bladzijden doorgelopen en ben het niet tegenegkeomen.. Verder zoeken leek mij redelijk nutteloos, omdat ik echt oude zut tegenkwam..

Maar wie kan er ff een linkje plaatsen? Voor mijn gemoedsrust ;)
:winkthumb:

Plaats reactie