Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets, Juli Racetest

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2610
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 29 jun 2020 14:04

daniel1975 schreef: 28 jun 2020 22:08 Dit is gelukkig wel een objectieve test.....
https://www.fiets.nl/2020/06/23/nieuw-e ... ized-epic/
Vind je? De auteur heeft volgens mij een tijdje Specialized verkocht, rijdt er privé ook al
lang en graag op. Verbaast me niet dat er dan een lofzang komt met amper minpunten. Maar misschien is het ook wel gewoon een hele fijne fiets. Kan natuurlijk ook. Het gebruik van "we" doet me afvragen wie er nu aan het reviewen is. Wie zijn "we"? Het hele stuk over de serviceverlening van Specialized komt op mij als marketing over.

En als ik "garantievoorwaardn" lees dan snap ik wat er wordt bedoeld maar is een spellingchecker nou echt een moeite? Veel van dit soort taalfoutjes doen voor mij afbreuk aan de verder zeer gedetailleerde review.

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 29 jun 2020 17:01

bert s. schreef: 27 jun 2020 23:22 ‘Ha’ dacht ik een racetest met 3 serieuze fietsen, na het lezen was ik zwaar teleurgesteld gesteld. ...
Ik heb het artikel nu ook gelezen. Ik moet erkennen dat ik dergelijke testen redelijk diagonaal lees. Meestal houd ik het bij het tabelletje van het overzicht (waar ik een grote fan van ben). Het artikel erna over 1 fietd dat meer ruimte kreeg las ik wel door.

Het is vooral opvallend hoe hard de drie fietsen op elkaar lijken. Wat me nieuwsgierig maakt bij dit soort fietsen hoe moeilijk je de kabels een jaar later kan vervangen....

Walter

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 jun 2020 18:28

Dat is net de bedoeling; voor alles naar de dealer. Nieuw verdienmodel.
Less is bore

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 29 jun 2020 18:42

walter- schreef: 29 jun 2020 17:01 CUT

Ik heb het artikel nu ook gelezen. Ik moet erkennen dat ik dergelijke testen redelijk diagonaal lees. Meestal houd ik het bij het tabelletje van het overzicht (waar ik een grote fan van ben). Het artikel erna over 1 fiets dat meer ruimte kreeg las ik wel door.
Je bent nu nog maar een klein stapje verwijderd van het beste wat je kan doen met zulke "testen" : helemaal niet meer lezen want tijdverspilling.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Plaats reactie