Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Vraag het Edwin

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 04 mei 2020 22:45

leocuypers schreef: 04 mei 2020 21:41 Wat me een leuk idee lijkt.
Ruim een 2 tal pagina's in voor de nieuwtjes van 30 jaar geleden. Wat is doorontwikkeld en wat is een flop geworden.
Is zeker leuk, we hebben al een paar van die artikelen gehad afgelopen twee jaar, vooral gericht op wat geflopt is. Leuk voor ons volgende jubileumjaar, kunnen we wat mooie artikelen uit het archief opduiken :like:
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1797
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 04 mei 2020 23:00

Proficiat en succes.
Bikers are not alone

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 04 mei 2020 23:09

mackersv2.0 schreef: 04 mei 2020 21:26 Beetje onterecht, Vaak lopen jullie een dag of meer achter.
Zo lees ik op Fiets nog nergens dat Colnago in arabische handen is overgegaan.
Vaak hebben de buitenlandse sites ook mooiere eigen foto's bij b.v. de introductie van een nieuwe groep, dan link ik niet naar de standaard CGI die jullie laten zien.
Ik schreef het misschien wat te generaliserend op. Ik doelde niet op AL onze berichten. Want je hebt gelijk, we gaan het qua hoeveelheid nieuws en de snelheid vaak niet winnen van grote buitenlandse sites met redacties die soms 5x zo groot zijn als de onze. Maar het komt geregeld (lees: steeds vaker) voor dat er embargo's zijn, zodat er over de hele wereld op dag X en tijd Y gepubliceerd mag worden. Veel beeld daarvoor wordt gemaakt op persintroducties waar ook wij bij zijn. We hebben dan volgens mij prima content, maar toch wordt er dan soms nog naar buitenlandse sites verwezen. Daar wil ik graag verandering in aanbrengen. Dat is geen verwijt richting jou of onze forumleden, maar iets waar wij zelf aan gaan werken. Er werd naar onze ambities gevraagd hè ;)
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
razenderoeland
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 28 jul 2006 21:30
Locatie: Dronryp

Gebruikersavatar razenderoeland 05 mei 2020 09:53

leocuypers schreef: 04 mei 2020 21:41 Wat me een leuk idee lijkt.
Ruim een 2 tal pagina's in voor de nieuwtjes van 30 jaar geleden. Wat is doorontwikkeld en wat is een flop geworden.
:like:
Hoe sterk is de eenzame fietser...

Oppbogga
Forum-lid
Berichten: 1253
Lid geworden op: 23 feb 2012 14:14

Oppbogga 05 mei 2020 11:03

Edwin,
proficiat, een mooie promotie en zoals het hoort met veel ambities...
...

marcmarc
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 11 okt 2007 14:20

marcmarc 05 mei 2020 14:10

Vraag : in het verleden zijn er jaaroverzichten verschenen van alle artikelen : https://www.fiets.nl/jaaroverzichten/
Komen die nog terug ? Dat scheelt een hoop gezoek en geblader...:)

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3084
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 05 mei 2020 20:42

Gefeliciteerd en succes. :)
Komt er nog meer aandacht voor de MTB-routes in Nederland? Op site is het laatste bericht over een route in NL door Yvanka geschreven, 2 jaar geleden. Ondertussen is er in heel Nederland veel gebeurd op dit gebied en de ontwikkelingen zijn nog steeds bezig.

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 06 mei 2020 11:30

marcmarc schreef: 05 mei 2020 14:10 Vraag : in het verleden zijn er jaaroverzichten verschenen van alle artikelen : https://www.fiets.nl/jaaroverzichten/
Komen die nog terug ? Dat scheelt een hoop gezoek en geblader...:)
Ja, die komen terug. Maar dat gaat even duren, want we lopen nogal achter met die lijst. Die moet dus worden aangevuld en dat is best een klusje, zal het hier melden als we weer actueel zijn.
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 06 mei 2020 11:34

@EmPeHa: Dankjewel!
Ja, daar komt zeker meer aandacht voor. Sterker nog, we hebben daarvoor al een heel leuk project in de pijplijn dat 'onze Rob' gaat uitvoeren. Duurt ook nog even, want hij gaat er veel tijd in steken :D

Sowieso een leuk onderwerp, want het gaat inderdaad hard met de verbetering van de mtb-routes in Nederland. Mooie ontwikkelingen allemaal, nu de wielrenners nog duidelijk maken dat mountainbiken in de zomer nóg leuker is dan in de winter ;)
Afbeelding | Afbeelding

JoostG
Forum-lid
Berichten: 2893
Lid geworden op: 23 okt 2013 21:38

JoostG 07 mei 2020 09:07

Van harte, Edwin. Het is je gegund. Vandaar wat vaker een rondje op de fiets overdag ;)

Succes met alle plannen!

Mocht je eens met forumleden en abonnees willen brainstormen over items ed, dan werk ik daar graag aan mee :like:
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

zeddleppelin
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 okt 2018 09:16

zeddleppelin 02 jun 2020 14:24

Neem a.u.b. een eindredacteur in dienst of minstens toch iemand die de spelling van de artikels eens controleert.
Dt-fouten in de inleiding van het artikel, woorden die niet afgemaakt worden of letters die door elkaar gehaspeld worden,,... Mocht het een amateuristisch blog zijn, ik zou het nog min of meer kunnen door de vingers zien (eigenlijk niet), maar als jullie dit beroepsmatig doen, sorry, dat gaat mijn petje te boven.

Had jullie al gemaild n.a.v. de test van de Diverge, dus dat werd aangepast. Recent nog een artikel zien passeren waar er weer een knoert van een dt-fout in voorkwam,... Zal eens kijken welk artikel het was.

Swedish Chef
Forum-lid
Berichten: 1260
Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
Locatie: Enschede

Swedish Chef 02 jun 2020 21:16

Heel makkelijk scoren natuurlijk, maar het is in deze context artikelen en niet artikels.
:D

Ergens heb je wel een punt, zij het dat dit niet alleen voor Fiets geldt. Ik zie meer tijdschriften die qua spelling en grammatica niet top zijn. Ik wens al die eindredacties een taalpurist.

Plaats reactie