Pagina 12 van 15

Re: Bezorging

Geplaatst: 12 jan 2021 07:56
door mhr-zip
FransBreedijk schreef: 11 jan 2021 22:11 Heb Fiets niet ontvangen. Krijg geen reactie op mail en telefoon wordt ook niet opgenomen. Abonnement maar opgezegd, jammer hebben meerdere lezers deze ervaring?
Nee, hoeveel maanden heb je hem niet gekregen omdat je gelijk je abonnement opzegt?

Re: Bezorging

Geplaatst: 12 jan 2021 10:01
door Edwin
FransBreedijk schreef: 11 jan 2021 22:11 Heb Fiets niet ontvangen. Krijg geen reactie op mail en telefoon wordt ook niet opgenomen. Abonnement maar opgezegd, jammer hebben meerdere lezers deze ervaring?
Hallo Frans, vervelend dat je Fiets niet hebt ontvangen. En heel vreemd dat je onze klantenservice niet te pakken krijgt. Zou je me je mailtje willen forwarden? Dat kan naar edwin@fiets.nl. Dan vraag ik of ze even contact met jou op willen nemen.

Mochten er meer mensen problemen ondervinden met de bezorging, alle info over de klantenservice is terug te vinden via: https://www.fiets.nl/klantenservice/

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 14 jan 2021 11:01
door kopjethee
8 Januari eenmalig het blad besteld met gratis bezorging en nu nogsteeds niets ontvangen.

Het nieuwste nummer is al bijna uit.

Geduld hebben valt niet mee, hahaha

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 26 jun 2021 22:05
door Swedish Chef
Het ging de laatste tijd goed met de bezorging, maar nr 7 heb ik nog niet ontvangen, ben benieuwd

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 27 jun 2021 10:25
door Orlok
Gewoon zoals altijd en nu al afgelopen vrijdag ontvangen.!

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 30 jun 2021 12:48
door ric
Swedish Chef schreef: 26 jun 2021 22:05 Het ging de laatste tijd goed met de bezorging, maar nr 7 heb ik nog niet ontvangen, ben benieuwd
Hier ook zo.
Bij fietsmaat in het dorp is die al wel bezorgd.
Zag hem net ook in de winkel liggen :(

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 01 jul 2021 09:02
door Edwin
Nr.7 had je vorige week al moeten ontvangen. Als die er nu nog niet is, gaat het fout. Dan kun je het best even contact opnemen met de klantenservice (klantenservice@fiets.nl), dan zorgen zij dat er alsnog 1 wordt nagestuurd.

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 01 jul 2021 10:16
door Flash29
Hier van hetzelfde laken een pak, geen Fiets ontvangen deze maand, afgelopen maandag een mail gestuurd naar de klantenservice, mail terug met bevestiging dat Fiets opnieuw verstuurd is, inmiddels is het donderdag en nog niets ontvangen.......

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 01 jul 2021 13:08
door Jans
Flash29 schreef: 01 jul 2021 10:16 Hier van hetzelfde laken een pak, geen Fiets ontvangen deze maand, afgelopen maandag een mail gestuurd naar de klantenservice, mail terug met bevestiging dat Fiets opnieuw verstuurd is, inmiddels is het donderdag en nog niets ontvangen.......
Is Fiets daar schuldig aan? Of de postbezorging?

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 01 jul 2021 18:02
door marsman
Als iets goed geregeld is in NL, dan is het de postbezorging wel. Ik schat in dat de uitlevering aan de post vanuit de drukker/verdeler gewoon ruk is.

Ik heb dezelfde ervaringen met andere bladen. Zo heel af en toe krijg ik zo'n bladcadeau. Ik bestel dan weer braaf een blad maar zonder uitzondering krijg ik die bladen dan nooit, of onvolledig. En vervolgens krijg je weer een callcenter aan de lijn of je niet wilt verlengen.

Als je een beetje Googled op issues met de bezorging van NewSchoolMedia (en DPG Media) kom je echt een bak ellende tegen.

Ik ben niet zo snel van het klagen, maar dit is proefondervindelijk ervaren en ik ben daarom al lang geleden gestopt met abbo's vanwege dit gezeik.

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 02 jul 2021 11:06
door Flash29
Jans schreef: 01 jul 2021 13:08
Flash29 schreef: 01 jul 2021 10:16 Hier van hetzelfde laken een pak, geen Fiets ontvangen deze maand, afgelopen maandag een mail gestuurd naar de klantenservice, mail terug met bevestiging dat Fiets opnieuw verstuurd is, inmiddels is het donderdag en nog niets ontvangen.......
Is Fiets daar schuldig aan? Of de postbezorging?
Geen idee (ik werk niet bij Fiets, noch bij Post dus ik heb geen inzicht waar het fout gaat) maar het netto resultaat is hetzelfde. Inmiddels wel ontvangen.

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 02 jul 2021 13:18
door Flash29
En vandaag voor de tweede keer editie 7 binnen gekregen.....en het is mij duidelijk waar het mis gaat........het verzendadres is een klein los papiertje wat in het plastic zit, daar zitten bij deze editie oa ook een Tour boekje bij, nu kan het boekje vrij bewegen in het plastic en dus boven het verzendadres terecht komen, daardoor niet te bezorgen. Oplossing is verzendadres op de buitenkant met een sticker.