Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Op zoek naar artikel in Fiets: Leon van Bon in Amerika

Ronald33626
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 jan 2014 20:35

Ronald33626 16 okt 2018 17:05

Goedemiddag,

Ik heb een tijd geleden 'ergens' een artikel gezien in het blad Fiets dat ging over Leon van Bon die mee deed aan een fietstocht in Amerika. Het verslag beschreef o.a. een heuvelachtig gebied met (als ik het goed heb) o.a een rit met een hele lange klim. En volgens mij was het ook een georganiseerde trip. Georganiseerd door een ex-profwielrenner!?!?
Omdat ik in 2020 de intentie heb om samen met een vriend een week te gaan fietsen 'somewhere' in de States zou ik het waarderen als iemand mij wat meer informatie over dit artikel zou kunnen geven; zoals in welke fiets editie het artikel stond? Of misschien wat internet sites (mogelijk vermeld in het artikel) zou kunnen doorgeven.

Alvast hartelijk dank!

Ronald

Gebruikersavatar
De Tukker
Forum-lid
Berichten: 1422
Lid geworden op: 18 mei 2017 21:22
Locatie: Enschede

Gebruikersavatar De Tukker 16 okt 2018 17:12

Ging dat niet over een Grand Fondo? Zoiets staat me bij. Moet ik vanavond even zoeken …

Edit:
Kan zo snel alleen een stuk over Colorado Rockies vinden maar da's niet van Leo van Bon. Er staat een code bij voor de route (zoeken naar '1710111') maar die pagina bestaat kennelijk niet meer. Dit verhaal staat on de oktober 2017 uitgave.

Edit2
In het aprilnummer 2017 van fiets staat een reisverhaal over het imposante landschap van Oregon met een tiental routes, bijv. https://ridewithgps.com/routes/19272004
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 19 dec 2018 18:42

Ronald33626 schreef: 16 okt 2018 17:05 Goedemiddag,

Ik heb een tijd geleden 'ergens' een artikel gezien in het blad Fiets dat ging over Leon van Bon die mee deed aan een fietstocht in Amerika. Het verslag beschreef o.a. een heuvelachtig gebied met (als ik het goed heb) o.a een rit met een hele lange klim. En volgens mij was het ook een georganiseerde trip. Georganiseerd door een ex-profwielrenner!?!?
Omdat ik in 2020 de intentie heb om samen met een vriend een week te gaan fietsen 'somewhere' in de States zou ik het waarderen als iemand mij wat meer informatie over dit artikel zou kunnen geven; zoals in welke fiets editie het artikel stond? Of misschien wat internet sites (mogelijk vermeld in het artikel) zou kunnen doorgeven.

Alvast hartelijk dank!

Ronald
Misschien interessant voor jou of vraag het gewoon aan Wido, het lijkt mij sterk dat hij het niet weet.! ;)

viewtopic.php?f=27&t=88603
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

jansen2.0
Forum-lid
Berichten: 817
Lid geworden op: 29 okt 2013 09:38

jansen2.0 19 dec 2018 19:19

Toen was hij geen lid meer, staat in zijn tekst
Previous name Jansen01

Plaats reactie