Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

lekkage tijdschrift

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 04 okt 2018 09:48

"Schat, waarom zitten de pagina's van de Fiets met dat artikel over de nieuwe Trek Madone zo aan elkaar geplakt?" :?:


"Ehm..... ehm..... nou ehmm... er zat een gratis gelletje bij en dat is gaan lekken!" :oops:



Jááááája..... :lol:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

janthemaster
Forum-lid
Berichten: 241
Lid geworden op: 19 okt 2011 00:03
Locatie: Almere

janthemaster 05 okt 2018 18:02

Met dank aan Rodrick heb ik vandaag de fiets nr 9 gehad

Kestrel01
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2011 20:16

Kestrel01 30 okt 2018 20:31

Ben ook slachtoffer geweest van het "kapotte gelletje". Aantal keer gebeld, de september editie zou nagezonden worden. Niet dus.
Wel afgelopen weekend (26-10) een aanmaning gekregen, terwijl ik de rekening al week eerder betaald had na de 1-ste herinnering (de acceptgiro zat dus vastgeplakt door die gel ...).
Zou ik nu ook een aanmaning kunnen sturen voor het niet leveren van de dienst waarvoor ik betaal ?

Nu ben ik afgescheept met "uw abonnement wordt met 2 maanden verlengd". Wat heb ik daar nu aan ? Willen ze dat ik mijn lidmaatschap opzeg en dan nog 2 maanden gratis extra kan genieten ? En dan lees je in het forum dat een digitale versie ook geleverd kan worden (was vroeger via Tijdschrift.nl ook zo).

Maf dat de klantenservice dit niet standaard aan biedt. Zal ik dus toch nog maar een keer een poging wagen, dan maar lezen vanaf een scherm

Plaats reactie