Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Dubbeltest met Canyon Inflite

BramH
Forum-lid
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 okt 2016 12:43

BramH 29 sep 2017 16:36

Op de laatste pagina van Fiets #9 staat dat er deze maand in #10 een cyclocross dubbeltest zal verschijnen met de Canyon Inflite en een nader te noemen fiets.

Blijkbaar was deze fiets zo geheimzinnig dat ook de Canyon er maar uit is gehaald want ik vind deze test niet in de huidige editie van Oktober.

Mis ik iets?

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 01 okt 2017 14:36

Door Fiets niet te lezen mis je in principe nooit iets....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

BramH
Forum-lid
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 okt 2016 12:43

BramH 02 okt 2017 14:40

Ik vind het ook vrij treurig dat er ook gewoon geen enkele respons komt. Er ontbreekt gewoon een aangekondigd artikel waar mensen naar uit kijken. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, dat snap ik, maar even een kleine rectificatie / update zou netjes zijn geweest.

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 03 okt 2017 12:13

Da's inderdaad niet zo netjes. Had eigenlijk even een melding in het magazine moeten staan. Die test moest verschoven worden naar nr.11 vanwege ruimtegebrek. Jullie houden hem dus tegoed.
Afbeelding | Afbeelding

BramH
Forum-lid
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 okt 2016 12:43

BramH 04 okt 2017 01:26

Los van het bovenstaande ben ik na een jaar FIETS uitproberen sowieso niet onder de indruk van de inhoud. Dit is al heel duidelijk in een 25 pagina lange discussie hier op het forum uit de doeken gedaan maar met die feedback is niet veel gedaan zo blijkt.

Ik vind het dan ook teleurstellend om te lezen dat er vanwege "ruimtegebrek" een aangekondigd artikel wordt geschrapt maar dat er wel weer genoeg ruimte is voor een stortvloed aan reclame, gesponsorde content en altijd maar weer die vertaalde artikels uit het Engels.

Ik heb mn abonnement opgezegd per einde contractduur dus editie 11 wordt al mn laatste helaas.

Plaats reactie