Helaas is het, sinds Edwins reactie in oktober 2017, oorverdovend stil wat een digitale uitgave van 'Fiets' betreft.
Inmiddels heb ik
Readly ontdekt (
https://nl.readly.com/)
Op dat platform kunt je bizar veel tijdscriften (ook off-line) lezen. Fiets zit daar niet bij maar wel collegablad Bicycling (NL en VS) en Grinta (B).
Ben je de Engelse en of de Duitste taal machtig, dan is er nog veel meer te lezen: Bike, Bikekultur, Cycle, Cyclist, Offroad, Cycling Weekly, Cycling Fitness, Elektro Rad, Elektro Bike, Fahrrad news, BikesEtc en nog veel meer.
Ben je geinteresseerd in een andere sport, of computers, of lifestyle?... dan is er genoeg te lezen.
En dat allemaal voor € 9,99 per maand.
Je kunt de app downloaden en voor 99 eurocent het hele spectrum aan tijdschriften uitproberen.
Ik heb het de afgelopen maand uitgeprobeerd op mijn smartphone en op mijn tablet. De smartphone is minder geschikt want veel scrollen/vergroten. Een tablet is perfect! Ideaal op vakantie (en in een vliegtuig).
Vandaag zit mijn proefabonnement er op en ik ga nu een abonnement nemen (per maand opzegbaar).
Enneeh ... ik heb geen binding met of belangen bij dit bedrijf hoor.
Edit: Oh ja, er zit één nadeel aan ... het kan zijn dat je een maand achterloopt. Maar gezien de elders op dit forum geplaatste teleurstellingen v.w.b. de bezorging van Fiets hoeft dat geen probleem te zijn
Edit 2: Kijk net even op de site en lees bij de FAQ dat je het zelfs 14 dagen gratis kunt uitproberen.