Michelin vergroot assortiment met nieuwe mountainbikebanden
Michelin is lekker bezig. Na een reeks downhillbanden...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Was inderdaad verrast door het artikel van Van Bon m.b.t. aanlopen schijfremmen op die Specialized. Wel mooi dat deze praktijk bevindingen niet gecensureerd worden. Is er in het verleden niet een kleine geschil geweest tussen Fiets en Specialized om enkel positief te berichten?TKMP schreef: en dat disk gebeuren mogen van mij -punten krijgen! lees artiekel van bon
eens.Douglas schreef:Ik begrijp niet hoe ze aan de selectie komen. Er zijn 10 fietsen in een breed spectrum. Van een fiets met 105 van onder de 2000 tot een fiets van bijna 10k met eps super record en Bora Ultea wielen. Kan mij niet indenken dat je dan een duidelijk vergelijk kunt maken. Ook mis ik een duidelijk afwegingskader en een score op de beoordelingscriteria.
Ik had op zijn minst een poging verwacht op een eerlijke en objectieve vergelijking. Dit is wel een erg magere verkiezing.
Leuk citaat:' maar er was ook kritiek: 'voor de liefhebber' en 'De eps-hendels staat te ver naar voren'.
Dit was dan de 'inhoudelijk' kritiek op de Bianchi Oltre XR4 EPS. Wel erg genant voor een racefietsblad.
Waar je dit vandaan haalt is me een raadsel, wasbeer!wasbeer2006 schreef: Fiets geeft aan ze het blad soms lastig kunnen vullen met inhoud. Waarom niet een stuk uitgebreider verslag met tabellen, scores, overzichtelijke + en - punten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers