Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Redactie: 'Bij warm weer geen polyester...' ???????

Ik vind het een goede tip om geen kleding van synthetisch materiaal te dragen

Peiling eindigde op 04 sep 2016 01:58

1. Ja, absoluut!
5
14%
2. Nee, grote onzin!
23
62%
3. Het maakt niets uit
6
16%
4.Geen mening
3
8%
 
Totaal aantal stemmen: 37

William235
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 jun 2016 15:17

William235 25 aug 2016 22:05

beezer schreef:"ben ik nou zo slim of jullie zo dom" ........ :mrgreen:

Wat wel dan als geen geen polyester wilt dragen bij warmte ???
Als je geen polyester wilt dragen bij warmte, waarom dan wel kunststof schoenen dragen bij warmte of wel een polyester bibshort. Hoe zo 'niet willen'? Je kunt helaas geen van wol gebreide bibshort kopen.. :lol: :lol: :lol: voor de mensen die dit per se willen... :D

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8926
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 25 aug 2016 22:16

Wederom, onzin. Genoeg merken die spul verkopen waarin vooral merinowol zit. (Kosten vaak een vermogen, en ik zie voor een broek het nut minder, maar het kan..)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

BramKoppelmans
Forum-lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 04 mar 2015 21:39

BramKoppelmans 25 aug 2016 22:39

William235 schreef:
chrissiewizzie schreef:Ik rij zelf nog bij behoorlijk hoge temperaturen met een polyester thermoshirtje onder mijn fietsshirt, maar als het echt warm is, heb ik wel graag een snel drogend fietsshirt aan. De meeste polyester shirts drogen inderdaad niet goed. Mijn Rapha club jersey die gedeeltelijk van wol is, is op dit moment favoriet.
Een snel drogend fietsshirt van .................................... Wol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . Ik pis in mijn broek.. :shock: Een thermo shirt bij warm weer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Mijn pis is helaas op :o
Zogenaamde zolderkamerterrorist

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 1987
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 26 aug 2016 00:09

William235 schreef:
chrissiewizzie schreef:Ik rij zelf nog bij behoorlijk hoge temperaturen met een polyester thermoshirtje onder mijn fietsshirt, maar als het echt warm is, heb ik wel graag een snel drogend fietsshirt aan. De meeste polyester shirts drogen inderdaad niet goed. Mijn Rapha club jersey die gedeeltelijk van wol is, is op dit moment favoriet.
Een snel drogend fietsshirt van .................................... Wol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . Ik pis in mijn broek.. :shock: Een thermo shirt bij warm weer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Mijn pis is helaas op :o
Nou lachebekje, dan heb je blijkbaar geen ervaring met merinowol. In de winter zweer ik bij sokken van dat materiaal. Lekker warm, en vooral sneldrogend.

Gebruikersavatar
RKN
Forum-lid
Berichten: 1326
Lid geworden op: 01 apr 2014 16:40
Locatie: Vechtdal

Gebruikersavatar RKN 26 aug 2016 06:46

William235 schreef: Wat is in godsnaam 'ademende kleding'? Daar kun je de lezers toch niet mee opzadelen... 
Fietskleding niet zo snel een voorbeeld, maar als je ooit met flinke temperatuur van dat ClimaCool spul van Adidas (overigens ook gewoon synthetisch) aan hebt gehad bij het sporten, dan merk je het verschil met "standaard" kleding wel

Plaats reactie