Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Vraag het Rodrick

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 08 feb 2017 19:44

senior schreef:Dan heeft Rodrick daar van 23 dec tot 6 feb weinig werk aan gehad aangezien er blijkbaar geen vragen waren.

Ik zou dan wel eens willen weten waarom in de koopgids van feb kleding staat die zelfs bij de fabrikant niet terug te vinden is (geldt voor zowel Alé en Davanti)
1. Dat klopt zo ongeveer.
2. Wij hebben de kleding opgevraagd bij de fabrikant en/of daar de beschikbaarheid gecheckt. Dat is ongeveer zo ver als wij kunnen gaan. Dat geldt overigens voor alle spullen, ook in het reguliere magazine of op de site. Wij checken, behoudens overmacht, altijd prijzen etc. bij de leverancier. Het heeft voor ons namelijk geen enkele zin spul in het blad te zetten dat niet te koop is. Dat straalt op ons af, niet op de leverancier.

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 08 feb 2017 20:12

afrit13 schreef:
sloeren schreef: De kans dat er iemand in de redactie zit die het leuk vindt om een paar uur per week op een forum rond te neuzen is gewoon niet erg groot.
Dat vraagt ook niemand. Het gaat om het volgen van een (1) topic. Dit topic.
Afrit, dit topic wordt door mij gevolgd. Hier is sinds december niets gebeurd. Dat kun je mij aanwrijven, maar laten we het even feitelijk houden: er waren geen vragen. Mijn opmerking was bedoeld om wat leven in de brouwerij te brengen. Dat is gelukt.

Van zo'n feitelijk onjuiste reactie als van Rob74 en Havana, tja, euh, vul maar in ;-)

senior
Forum-lid
Berichten: 2198
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 08 feb 2017 21:32

Rodrick schreef:
senior schreef:Dan heeft Rodrick daar van 23 dec tot 6 feb weinig werk aan gehad aangezien er blijkbaar geen vragen waren.

Ik zou dan wel eens willen weten waarom in de koopgids van feb kleding staat die zelfs bij de fabrikant niet terug te vinden is (geldt voor zowel Alé en Davanti)
1. Dat klopt zo ongeveer.
2. Wij hebben de kleding opgevraagd bij de fabrikant en/of daar de beschikbaarheid gecheckt. Dat is ongeveer zo ver als wij kunnen gaan. Dat geldt overigens voor alle spullen, ook in het reguliere magazine of op de site. Wij checken, behoudens overmacht, altijd prijzen etc. bij de leverancier. Het heeft voor ons namelijk geen enkele zin spul in het blad te zetten dat niet te koop is. Dat straalt op ons af, niet op de leverancier.
Ik geloof je wel maar het damesshirt van Alé op pg 11 kan ik niet bij de fabrikant vinden en evenmin bij diverse dealers. En dat straalt niet zozeer op jullie af maar vooral op die leverancier. Overigens zijn het Italianen dus misschien dat het er over een jaar wel is.

Edit: inmiddels wel bij Rose op de site in een tweetal andere kleurstellingen maar wel met de opmerking: pas over 5 weken te leveren

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 09 feb 2017 08:05

Feitelijk onjuist? :shock:

Op 16 december stelt monsieurpinot een vraag en daar wordt dan op 6 februari op gereageerd. En dan is mijn bewering dat dit topic niet goed gevolgd wordt door Rodrick feitelijk onjuist. Jaja..

Zo lust ik er nog wel een paar. :roll: :roll:
Live fast; die young. mijn blog

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 09 feb 2017 09:09

Denk dat dat meer sloeg op dat gezeur van jou en Havana dat de redactie totaal geen interesse voor het forum heeft. Dat lijkt me namelijk alleen al gezien dit topic een onhoudbare aanname en om die conclusie nu weer te trekken als Rodrick een post mist..
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 09 feb 2017 13:21

Erik schreef:Denk dat dat meer sloeg op dat gezeur van jou en Havana dat de redactie totaal geen interesse voor het forum heeft. Dat lijkt me namelijk alleen al gezien dit topic een onhoudbare aanname en om die conclusie nu weer te trekken als Rodrick een post mist..
Dank voor je analyse.

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 09 feb 2017 18:53

Pleasure. Begon me wat te ergeren aan sommige reacties.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 17 feb 2017 11:57

In het kader van dit topic (vraag het rodrick): Ik zette van de week mijn helm die ik uit dit topic (http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 3&start=12) overhield, op mijn hoofd en moest weer denken aan de belofte van Rodrick die hij daar deed. :)

Aangezien Jan Zoons hoog en droog in Portugal zal zitten en de firma Jaropa volgens mij allang niet meer bestaat:

Rodrick, the stage is yours!

Het is vrijdag, en ik denk dat de meesten van ons wel zin in chips en cola hebben :-)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

deefmill
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 okt 2016 13:04

deefmill 17 feb 2017 14:58

Beste Rodrick,

hier een FIETS lezer van het eerste uur. Sinds een aantal jaar overgestapt naar digtaal lezen via de IPAD.
Eerst problematisch via de AKO app (hopeloos), later via ITUNES (perfect) en nu ... weer terug naar af: Tijdscrijft.nl

Deze maand was de fiets pas beschikbaar op de tijdscrijft.nl app op 16 februari - dat is 8 dagen later dan dat het blad bij de Albert Heijn ligt : lijkt mij niet van deze tijd.
ik heb er over geklaagd bij tijdschrijft.nl - maar ze hebben niet de moeite genomen om te reageren op mijn e-mail.

Nu het blad beschikbaar is, constateer ik dat de KOOPGIDS niet erbij zit - kun jij bevestigen of dit klopt? of is er iets heel erg misgegaan deze maand?

tenslotte : complimenten voor het blad en de nieuwe lay-out: erg prettig; groot fan van de reviews door Leon van Bon; ga zo door!

Met vriendelijke groet
David M.

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 24 feb 2017 15:25

@Rikkert: jeetje, da's een oude discussie en belofte. Zal je heel eerlijk zeggen dat ik 'm helemaal kwijt bent, dat verhaal. Komt het door ouderdom of door te veel dopinggebruik? Wie zal het zeggen. Ik denk dat de termijn intussen wel verjaard zal zijn, dus publicatie van de mailwisseling zal wel mogen. Maar inmiddels zijn we van eigenaar veranderd, dus de mails zitten op een andere server van een ander bedrijf. Kan er niet meer 1-2-3 bij.

Goeie smoes?

deefmill schreef:Beste Rodrick,

hier een FIETS lezer van het eerste uur. Sinds een aantal jaar overgestapt naar digtaal lezen via de IPAD.
Eerst problematisch via de AKO app (hopeloos), later via ITUNES (perfect) en nu ... weer terug naar af: Tijdscrijft.nl

Deze maand was de fiets pas beschikbaar op de tijdscrijft.nl app op 16 februari - dat is 8 dagen later dan dat het blad bij de Albert Heijn ligt : lijkt mij niet van deze tijd.
ik heb er over geklaagd bij tijdschrijft.nl - maar ze hebben niet de moeite genomen om te reageren op mijn e-mail.

Nu het blad beschikbaar is, constateer ik dat de KOOPGIDS niet erbij zit - kun jij bevestigen of dit klopt? of is er iets heel erg misgegaan deze maand?

tenslotte : complimenten voor het blad en de nieuwe lay-out: erg prettig; groot fan van de reviews door Leon van Bon; ga zo door!

Met vriendelijke groet
David M.
Dank voor je complimenten en super dat je er vanaf het eerste uur bij bent. Daar doen we het voor! Het spijt me dat je niet goed geholpen wordt door tijdschrift.nl. Mag ik je vragen of dat tijdschrift.nl is of tijdschriftnu.nl?

Doe me een plezier: mail me even je precieze klachten: rodrick@fiets.nl. Dan heb ik je adres en kan ik het verder laten uitzoeken. Dit is niet iets waar de redactie een directe oplossing voor heeft. Dat doet wsl de abo-administratie.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 24 feb 2017 19:10

[quote="Rodrick"]@Rikkert: jeetje, da's een oude discussie en belofte. Zal je heel eerlijk zeggen dat ik 'm helemaal kwijt bent, dat verhaal. Komt het door ouderdom of door te veel dopinggebruik? Wie zal het zeggen. Ik denk dat de termijn intussen wel verjaard zal zijn, dus publicatie van de mailwisseling zal wel mogen. Maar inmiddels zijn we van eigenaar veranderd, dus de mails zitten op een andere server van een ander bedrijf. Kan er niet meer 1-2-3 bij.

Goeie smoes?


[quote="deefmill"]

Euh, nee! :dislike: Ik heb me er jarenlang op verheugd......
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

deefmill
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 okt 2016 13:04

deefmill 04 aug 2017 12:55

Rodrick, kopie van bericht... zou jij willen antwoorden svp?
Bedankt
David


Zou de redactie misschien wat duidelijkheid kunnen scheppen over het toekomstige digitaal lezen ?
Tijdschrift.nl app lijkt te stoppen; en kondigt aan dat er een nieuwe versie komt. In de nieuwe (2.0) app, wordt weer door Sanoma gerund, waar Fiets geen onderdeel meer van is. - Ik kan er trouwens ook niet inloggen.

Op tijdschrift.nl staat een one-liner waar staat dat digitaal lezen er helemaal mee stopt...?

Moeten we terug naar papier ? zo ja dan stop ik met lezen - ik wil geen papier meer in huis.
Ik ben wel abonnee en ik heb al betaald voor een digitaal abonnement.
Kunnen jullie fiets niet gewoon beschikbaar maken via Itunes ? werkt 10.000x beter.

Met vriendelijke groet
David Millenaar

Gesloten