Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Magazine een grote teleurstelling...

Gebruikersavatar
beren040
Forum-lid
Berichten: 992
Lid geworden op: 31 mei 2011 15:39

Gebruikersavatar beren040 08 feb 2017 11:01

Rodrick schreef:Die wielentest was inderdaad ondermaats. Daar hebben jullie gelijk in. We hebben alleen helaas personele problemen: een van de drie testers is langdurig uit de running en dat los je niet op korte termijn op. Nou ja, door dit soort noodsprongen.
Ehhh, jammer mijnheer ik heb u keuken maar voor de helft geschilderd, want m'n maat is door z'n rug gegaan en is even paar weken uit de running. Of ik dan wel bedrag waard bent dat we met elkaar hebben afgesproken? Ja natuurlijk.

Beste Rodrick,
ik vind fiets een leuk blad, lees het met plezier, ben al jaren abonnementhouder maar dit is natuurlijk nonsens. Als je test niet goed genoeg vindt hoor je die niet te plaatsen
Allard

Gebruikersavatar
Matthijs1973
Forum-lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 25 sep 2012 08:26
Locatie: Zeist

Gebruikersavatar Matthijs1973 26 feb 2017 18:49

krijgt Thomas Braun betaald voor zijn input of mag hij gewoon zijn frustraties van zich af schrijven en nog even zichzelf oppoetsen?

Gebruikersavatar
Wiedse
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 14 jun 2015 22:15

Gebruikersavatar Wiedse 09 aug 2017 09:42

Na de veelal gemengde reacties hier op het forum over het magazine heb ik toch besloten een abonnementje aan te schaffen voor 6 oplages (+ gratis stuurdoppen twv 15 euro).
Dan betaal ik nog € 2,5 per oplage, daar kan ik nu niet bedrogen uitkomen voor een tijdschrift...

Je moet het zelf wel stopzetten na die bepaalde periode, kan ik dit al vanaf het begin doen (voor na de termijn van 6 oplages)? Anders vergeet ik dat weer (ik ken mezelf).

Grts Wiedse
It's just a hill - Get over it

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 09 aug 2017 12:33

ja hoor,....gewoon nu opzeggen. Ik doe ook wel eens vaker zo'n proef abo. En dan direct de opzegging doen, werkt goed.
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
scubadiver
Forum-lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 aug 2010 14:25

Gebruikersavatar scubadiver 26 jan 2018 20:37

rob74 schreef: 09 aug 2017 12:33 ja hoor,....gewoon nu opzeggen. Ik doe ook wel eens vaker zo'n proef abo. En dan direct de opzegging doen, werkt goed.
Dan is dat bij de huidige aanbieding van het jaarabonnement met de 2 Durano bandjes denk ik toch veranderd denk ik. Want bij het afrekenen moet ik een rekeningnummer invullen en dan staat daaronder:

U sluit een abonnement af tot wederopzegging. New Skool media incasseert na afloop van elke periode de volgende termijnen vooraf, van het door u opgegeven bankrekeningnummer. Na de verlenging kunt u uw abonnement opzeggen per maand.

Dat doet mij dan toch vermoeden dat je er voor twee jaar aan vast zit want ze werken toch alleen met jaarabonnementen? Of krijg je dan restitutie van het teveel betaalde als je na 13 maanden opzegt?

Contact gehad met de klantenservice en je kunt je abonnement gelijk na het afsluiten al opzeggen of uiterlijk een maand voor de automatische verlenging. Na de verlenging is het abonnement maandelijks op te zeggen. Dus ga het weer eens een jaar proberen...
Laatst gewijzigd door scubadiver op 01 feb 2018 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Sensa Giulia G2 Matt Custom Full Ultegra Di2

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6056
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 28 jan 2018 16:55

Ik weer niet hoe dat hier zit, maar tijd terug de motorblad opgezegd, en daar kreeg ik opties (werd er om gebeld natuurlijk). Toch abonnee blijven, de nummers ontvangen die al betaald waren, of nog 1 maand nummers ontvangen en rest van mijn betaalde geld teruggestort krijgen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

jsparie
Forum-lid
Berichten: 3072
Lid geworden op: 12 aug 2005 00:55

jsparie 03 feb 2018 10:49

Helaas komt het steeds vaker voor dat objectieve meetgegevens ontbreken in testen. Herinner me een wielentest van tijdje geleden. En nu de bandentest. Prima dat gebruikservaringen mee worden gewogen. Maar voor “de blauwen” onder ons graag ook meetgegevens om producten wat objectiever te kunnen vergelijken.

Gebruikersavatar
apexrider
Forum-lid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 16 okt 2009 21:39
Locatie: Almere

Gebruikersavatar apexrider 03 feb 2018 11:02

Ik zou bij zo'n bandentest ook wel eens willen weten hoe rond een band werkelijk is. Ik merk toch vaak dat er sprake is van een hoogteslag. Mijn persoonlijke ervaringen met de hoog scorende GP 4000S van Continental zijn juist weer minder. De achterband wordt vrij snel enigszins vierkant, ook heb ik een gescheurde wang gehad. Dit laatste heb ik ook bij anderen gezien, onlangs nog op het forum.
Vooralsnog blijf ik nog even bij Schwalbe One.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 03 feb 2018 12:31

apexrider schreef: 03 feb 2018 11:02 Ik zou bij zo'n bandentest ook wel eens willen weten hoe rond een band werkelijk is. Ik merk toch vaak dat er sprake is van een hoogteslag. Mijn persoonlijke ervaringen met de hoog scorende GP 4000S van Continental zijn juist weer minder. De achterband wordt vrij snel enigszins vierkant, ook heb ik een gescheurde wang gehad. Dit laatste heb ik ook bij anderen gezien, onlangs nog op het forum.
Vooralsnog blijf ik nog even bij Schwalbe One.
Dat een band 'snel' vierkant wordt zou m.i. ook kunnen door de (te) hoge bandenspanning waardoor de band dus over een smal oppervlak slijt.
Ik zelf heb n.l. geconstateerd dat sinds ik tubeless rijd en dus met een lagere druk de banden nauwelijks nog 'vierkant' slijten.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 03 feb 2018 17:00

Banden slijten uberhaupt nooit vierkant, hooguit komt er een plat kantje aan.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12466
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 10 feb 2018 10:44

Een band met veel rubber krijgt eerder platte kant, dat een band met minder rubber. Daarom werden de GP4000s1 zo snel plat

Raar dat er weer meetgegevens ontbreken bij de banden test, Met meetgegevens kan je voor jezelf de beste band veel beter bepalen. Nu is het weer vaag en heb je er niet zoveel aan jammer.

Begrijp dat het lastig is in deze tijd met alle informatie die er beschikbaar is om goed bald neer te zetten, maar dit kan je gewoon vermelden en dan heb je dus zeker meerwaarde.

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 13 feb 2018 17:01

Idd jammer die "bandentest". Ik snap niet dat er niets kwantitatief verteld wordt over de banden.
Wat moet ik met bolletjes voor de eigenschappen....
Een banden test zonder cijfers is weinig infomatief.

Walter

Plaats reactie