Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Magazine een grote teleurstelling...

bikerke
Forum-lid
Berichten: 620
Lid geworden op: 02 okt 2004 18:11

bikerke 04 feb 2017 10:59

De "aardschok metal hammer" kocht ik ook ......
We zijn niet meer van de jongste zekers??

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 04 feb 2017 11:09

Jans schreef:
Sweety2008 schreef:Ik heb de fiets van januari 2017 hier voor me liggen en nu wilde ik weten wanneer het volgende fiets nr 2 verschijnt staat er fiets 1 verschijnt op 6 januari. Foutje bedankt 8-) :P
Zal ik het proberen? 1e week februari 2017? Dus kijk 3 februari maar op de vloermat. Of misschien naar de winkel.
Dit was grappig bedoeld tellen kan ik nog hoor.
Ghost Nivolet 6LC

choronzon
Forum-lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 15 feb 2008 20:09

choronzon 04 feb 2017 13:39

Off topic, dit heb ik meer dan 30 jaar geleden ook nog gekocht, ik denk zelfs dat ik het weten starten heb ergens eind jaren 70, begin jaren 80 van de vorige eeuw. :-)

Bestaat dat dan nog steeds?
Ja. Bestaat nog steeds. Zit er eigenlijk 10 jaar naast. Moet 32 jaar zijn dat ik het aanschaf.Alle exemplaren heb ik nog. Lees het nog steeds met veel plezier.
we zijn niet meer van de jongste zekers ??
Nou. Ben 45 jaar. Maar met een zoon van 4 voel ik mij zeker niet oud.... :lol:
so far, so good... So what ???

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 06 feb 2017 16:47

choronzon schreef:
Het fietsblad welke mij het meest pleziert is l' acheteur cycliste. Een Frans blad met mooie fotografie, sterke testen van zowel heel dure als betaalbare racers, fabrieksbezoeken, voedingsitems door een diëtiste enz. En een eigen mening. Zo schrijven ze wel eens iets vernietigends over bepaalde producten,wat hun dan weer op vlammende antwoorden komt te staan van de fabrikant in kwestie, welke ze gewoon publiceren als recht op antwoord. Zelfs al boycots van producenten die niet konden lachen met hun schrijfsels.
Ik moet er wel,iedere maand voor naar Frankrijk rijden daar het hier aan de kust in België niet verkrijgbaar is, maar het is maar 30km.
Ik doe dit werk nu een jaar of tien, maar alles wat je hier noemt hebben we al meegemaakt. Je mag verder van Fiets vinden wat je vindt, maar been there done that.

choronzon
Forum-lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 15 feb 2008 20:09

choronzon 06 feb 2017 17:17

je mag verder van fiets vinden wat je vindt
In tegenstelling tot sommigen hier die het nie kopen maar wel commentaar erop geven koop ik het nog altijd, zoals ik al vermeldde. En de ene keer is het goed tot heel goed, en soms vind ik er niks aan.
En inderdaad gaat mijn voorkeur naar 'L acheteur cycliste. Wat niet wil zeggen dat er daarvan ook geen mindere nummers zijn.
so far, so good... So what ???

jsparie
Forum-lid
Berichten: 3072
Lid geworden op: 12 aug 2005 00:55

jsparie 06 feb 2017 23:01

Vind het februari nummer prettig om te lezen. Het fiets logo weer in het rood verhoogt denk ik de herkenbaarbaarheid in de winkel. Alleen verwacht ik bij een "test" van snelle wielen wat objectief vergelijkbare meetgegevens. Hoop wel dat fiets die weer toe gaat voegen aan testen.

Het is nu meer een beschrijving. Dan kan ik net zo goed wat googelen. Ik hoop en verwacht in een test juist dat ik obv dezelfde objectieve criteria onderdelen kan vergelijken.

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 07 feb 2017 00:00

Af en aan heb ik steeds een abo voor 'n jaartje (bladcadeau) en heb het eigenlijk altijd wel een vermakelijk blad gevonden. Leest lekker weg tijdens het kleien of op zondag bij het ontbijt.

De tests neem ik niet zo serieus. Te veel gemekker over imago enzo. En da's nu juist voor iedereen anders. De wielentest van deze maand schoot wel bij mij in het verkeerde keelsgat. Hoop gelul in de ruimte en geen conclusie. Ik wil - als mogelijk nieuwe wielen koper - gewoon een objectieve en onderbouwde mening lezen. Daar is een test toch voor?!? Dus dan toch maar weer naar de logische websites daarvoor... tourmagazine, road.cc of bikeradar.

Ik denk dat Fiets me meer zou bekoren als er een maandelijkse rubriek komt als 'reisverslag' van 'n lezer. Iemand die ergens een mooi avondtuur op de fiets heeft gemaakt/beleeft. Cyclootje in het buitenland ofzo? Mooie foto's d'r bij... Onder de forumgebruikers is in ieders geval al genoeg volk wat schrijft en fotografeert voor 'n dik boek.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 07 feb 2017 11:54

Die wielentest was inderdaad ondermaats. Daar hebben jullie gelijk in. We hebben alleen helaas personele problemen: een van de drie testers is langdurig uit de running en dat los je niet op korte termijn op. Nou ja, door dit soort noodsprongen.

Choronzon: begrijp me goed, ik vind het super dat je ons leest! Maar mijn reactie is meer bedoeld om te zeggen dat wij soortgelijke dingen heus wel tegenkomen. Eigenlijk is de opsomming van AduC precies dezelfde als voor Fiets. Wij testen, hebben een voedingsdeskundige, een trainer, en wel eens ruzie met merken omdat we kritisch zijn. Kortom: we trekken net zo goed ons eigen plan.

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 07 feb 2017 13:45

Deze maand weer gekocht samen met de koopgids 2017.. prima deal voor 8 euro nog wat. Leuke en lezenswaardige info.

Misschien is het eens leuk om aandacht te besteden aan de triathlonsport en dan voornamelijk het fietsonderdeel er van. En hoe het fietsen word beleeft door triathleten. De verschillen de overeenkomsten etc. Wat is een triathlon fiets? En nee een tijdrit fiets is GEEN triathlonfiets sterker nog bijna niemand weet precies wat de verschillen zijn. Maar wel een informatief onderwerp ;-)

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2201
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 07 feb 2017 14:11

RVV schreef:
Misschien is het eens leuk om aandacht te besteden aan de triathlonsport en dan voornamelijk het fietsonderdeel er van. En hoe het fietsen word beleeft door triathleten. De verschillen de overeenkomsten etc. Wat is een triathlon fiets? En nee een tijdrit fiets is GEEN triathlonfiets sterker nog bijna niemand weet precies wat de verschillen zijn. Maar wel een informatief onderwerp ;-)
In de Grinta stond pas een leuke tekst van een echte triathllonfiiets met uitleg over de vershillen. Niet diepgaand, maar leuk leesvoer.
Ach, ik zeg ook maar wat

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1799
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 08 feb 2017 10:02

Ik ben geloof ik al zo'n 15 jaar abonnee en merk dat ik het blad steeds vluchtiger tot mij neem. Al die jaren schrijft Menno Grootjans al in het blad en ik merk dat het ook wel mede komt door zijn schrijfstijl. Hij is hartstikke deskundig natuurlijk en het blijft lastig steeds weer iets origineels te schrijven, zeker met de beperkte hoeveelheid tekst die hij kwijt kan. Maar ik begin zijn luchtige stijl wel een beetje zat te worden. Maar goed, ook dit is zeer persoonlijk. Daarom vind ik het een verademing om de tests van Leon van Bon te lezen. Wat meer diepgang, persoonlijke ervaringen en een levendige stijl, hulde daarvoor :like: .
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37638
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 08 feb 2017 10:49

bluv107 schreef: Daarom vind ik het een verademing om de tests van Leon van Bon te lezen. Wat meer diepgang, persoonlijke ervaringen en een levendige stijl, hulde daarvoor :like: .
+1
duidelijk de fijnste verhalen!
Less is bore

Plaats reactie