Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

digitale versie downloaden

jpmolenaar
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 nov 2013 20:06

jpmolenaar 02 okt 2014 18:09

Het lukt mij niet om de digitale versie van fiets te downloaden met de tijdschrift.nl app.
Mijn abonnement is wel gekoppeld. Als ik in de kiosk ben krijg ik wel de nummers te zien die ik direct kan lezen. Wanneer ik op deze knop tab dan start het downloaden niet en gebeurd er verder niets.
Ik heb al geprobeerd de app opnieuw te installeren maar niets helpt tot nu toe.
Heeft iemand hier ervaring mee?

maartenv1
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 nov 2013 13:14
Locatie: Eindhoven

maartenv1 03 okt 2014 12:56

Helaas is dat al maanden aan de gang, ik, en 2 kennissen hebben hetzelfde probleem regelmatig.
Ik tracht al een tijdje mijn abonnement om te zetten naar papieren versie. Ik hoop dat ik daar binnenkort antwoord op krijg. Want ik ben er mee gestopt om te proberen.

V-licious
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 16 jul 2013 19:31

V-licious 06 okt 2014 16:33

Ik had laatst ook geprobeerd om mijn abonnement te koppelen op tijdschrift.nl.
Dit lukte echter niet, dus heb ik tijdschrift.nl gemaild.

Zij geven aan dat Fiets magazine eerst onderdeel was van de Sanoma groep. En daarmee was een afspraak gemaakt voor een digitale versie van het blad.
Echter is Fiets magazine nu geen onderdeel meer van de Sanoma groep.
Hiermee is dus ook de digitale versie bij tijdschrift.nl komen te vervallen.

Het is nog niet bekend of de nieuwe uitgever van Fiets magazine deze dienst ook gaat aanbieden.

psycho71
Forum-lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 20 feb 2011 19:30
Locatie: Haarlem

psycho71 06 okt 2014 19:13

Heb nog steeds beide, nooit problemen mee gehad

Gebruikersavatar
magoo
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 nov 2006 14:52

Gebruikersavatar magoo 07 okt 2014 01:09

Voor mij geldt hetzelfde. Deze zomer mijn oude Ipad 1 eindelijk eens vervangen door een nieuwer exemplaar (waar de tijdschrift.nl app ook op kan draaien) dus wilde ik de digitale editie van Fiets (en Procycling) koppelen aan mijn papieren abonnementen. Dat lukte uiteraard niet, Dus Sanoma gebeld en ik kreeg hetzelfde te horen als V-licious. Men adviseerde mij te bellen met tijdschrift.nl. Daar was men in eerste instantie erg verbaasd maar uiteindelijk heb ik hetzelfde nog eens bevestigd gekregen via e-mail, ziehier:
"Naar aanleiding van het telefonische contact over uw abonnementen Procycling en Fiets ontvangt u deze e-mail.

Omdat deze twee titels onlangs zijn overgenomen door een andere uitgeverij is het helaas niet mogelijk om de titels te koppelen en digitaal te lezen. De enige optie is om een editie los te kopen via http://www.tijdschrift.nl
Wij hopen eind augustus meer duidelijk te verschaffen over de digitale edities van deze titels. Excuses voor het ongemak."

En wat schetst mijn verbazing, zowel in het september nummer als in het huidige oktober nummer dat ik afgelopen week ontving wordt nog gewoon aangegeven dat koppelen mogelijk is. Sterker nog, het wordt gebruikt als een USP van een abonnement op Fiets!! Nou ja zeg, wat een onzin!!
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

V-licious
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 16 jul 2013 19:31

V-licious 07 okt 2014 18:04

Zou mooi zijn als iemand van Fiets magazine op dit topic zou kunnen reageren.

Gebruikersavatar
Rodrick
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:01

Gebruikersavatar Rodrick 07 okt 2014 19:50

Het probleem is waarschijnlijk dat je nog gekoppeld bent aan het oude abonneenummer van Sanoma. Probeer het eens opnieuw maar nu met het abo-nummer van New Skool Media. Dat vind je op de adressticker. Dat de koppeling niet zou werken na de verkoop aan NSM is onzin.

En verder: echt, jongens, de meest directe communicatie is directe communicatie. Stuur ons een mail als je met dit soort dingen kampt en klantenservice je niet verder helpt: redactie (at) fiets (punt) nl. We lezen niet elke dag het forum en dan blijf je zitten met je probleem. Daar is niemand bij gebaat.

V-licious
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 16 jul 2013 19:31

V-licious 07 okt 2014 20:06

Over directe communicatie:
Ik had hier laatst over willen mailen naar fiets. Maar mijn mail werd steeds teruggestuurd.
Mail adres was dus blijkbaar niet correct meer. Was mail adres uit het magazine zelf.

Aan andere kant had het ook geen haast, dus maar laten liggen.

Maar in ieder geval bedankt voor idee over nieuw abonnement nummer.

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 07 okt 2014 20:26

Ter aanvulling, we hebben net de bevestiging gekregen dat de klantenservice van zowel Sanoma als die van de nieuwe uitgever niet op de hoogte waren van het feit dat alle abonnees bij de overgang een nieuw abonneenummer hebben gekregen. De oplossing van Rodrick is dus de juiste.

Als je de adressticker met je nieuwe nummer niet meer hebt, stuur ons dan ajb even een mail: redactie (at) fiets (punt) nl, met je postcode en huisnummer. Dan zoeken we het nieuwe nummer voor je op.

Beide klantenservices zijn vandaag op de hoogte gebracht van de nieuwe werkwijze, hopelijk is dit misverstand hiermee uit de wereld. Excuus voor het ongemak!
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
magoo
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 nov 2006 14:52

Gebruikersavatar magoo 12 okt 2014 23:02

Fijn dat jullie de moeite nemen om hier met een duidelijk antwoord op te reageren. Ook ik zal waarschijnlijk met het oude abo nummer geprobeerd hebben te koppelen, dus de mail met het verzoek om mijn nieuwe nummer op te zoeken komt eraan! Dank nogmaals!
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

Plaats reactie